Hoi Allemaal 10 sep heb ik een ATI Radeon 9800 PRO gekocht laten flashen naar XT maar Als de kaart in mijn Moederbord zit en als ik dan mijn computer wil starten gaat er niet 1 volt door het systeem niet een letje die brand helemaal dood op het moment dat ik mijn Ti 4200 er in doe heb ik geen problemen systeem start gewoon
Maar doe ik de 9800XT in mijn pa's zijn computer zijn er geen problemen systeem start gewoon en Xp Ziet de 9800XT gewoon
Mijn moederbord is een MSI KT4V
Mijn Pa's zijn moederbord is een AS-ROCK
en mijn neef heeft al geprobeerd om een bios update te doen maar hielp niks
vervolgens norrod in LWD gebelt waarbij zij denken dat het moederbord veroud erd is waarbij ik zij heb het moederbord net een jaar geleden bij jullie gekocht en moet ik nu al weer allemaal centen uitgeven aan rotzooi wat na een jaar niet meer te upgraden is
Nou heb ik hier een ASUS P4S8X-X moederbord dus ik dacht ik wacht af of iemand mij hier mee kan helpen
Maar doe ik de 9800XT in mijn pa's zijn computer zijn er geen problemen systeem start gewoon en Xp Ziet de 9800XT gewoon
Mijn moederbord is een MSI KT4V
Mijn Pa's zijn moederbord is een AS-ROCK
en mijn neef heeft al geprobeerd om een bios update te doen maar hielp niks
vervolgens norrod in LWD gebelt waarbij zij denken dat het moederbord veroud erd is waarbij ik zij heb het moederbord net een jaar geleden bij jullie gekocht en moet ik nu al weer allemaal centen uitgeven aan rotzooi wat na een jaar niet meer te upgraden is
Nou heb ik hier een ASUS P4S8X-X moederbord dus ik dacht ik wacht af of iemand mij hier mee kan helpen