[Outlook 2k3] Scrollen door je mailtjes

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-08 00:05
Is het mogelijk om Outlook 2003 zodanig te tweaken dat als je scrollt door je lijst met emails, dat ze dan ook daadwerkelijk tegelijk meescrollen en dat niet pas de boel "verschuift" als jij de scrollbalk weer loslaat?

Stay safe

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
mm ik doe dat met mijn scrollknop op de muis :?

A wise man's life is based around fuck you

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Misschien de driver van je muis inderdaad even opnieuw installeren :) Leg anders even exact uit wat je bedoelt :) Bij mij in Outlook 2003 scrollt alles als ik het wieltje draai, net als bij zwelgje :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-08 00:05
Kijk: ik heb geen scrollmuis !!! (waarschijnlijk een van de laatste op deze planeet, maar goed). Dus als ik met de muis op het scroll blokje klik en hem verschuif gebeurt er niks. Pas als ik het blok op een bepaalde positie weer los laat schuift de mail pas op. Nu zou ik willen dat de mail gewoon meeverschuift tijdens het scrollen. Net als bijvoorbeeld bij IE of in Word.

Hopelijk is het zo wat duidelijker en heeft er iemand als nog een uitkomst.

Stay safe

Verwijderd

Verhip, je hebt gelijk.

Je zou kunnen overwegen een scrollmuis te kopen, of je kan op de scrollbalk zelf klikken, dan gaat ie 1 pagina omhoog of omlaag, of op het pijltje aan de eindes van de scrollbalk, dan gaat ie 1 regel omhoog of omlaag.

Een tweak zou ik zo 1 2 3 niet weten.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
pageup pagedown ? Pijltjestoetsen ? Andere oplossing dan een muis met scrollwiel (welke niet zo erg duur meer zijn tegenwoordig :) ) Te vinden in de Tweakers.net Pricewatch :) Oplossing om die balk anders te laten gedragen zou ik helaas ook niet weten dan ...

[ Voor 32% gewijzigd door sanfranjake op 11-09-2004 20:42 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1