[Nero v5] Werkt 'ie met windows XP SP2?

Pagina: 1
Acties:

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-08 20:15
Ik twijfel of dit mogelijk onder 'windows operating systems' hoort, maar ik probeer het eerst maar hier:

Ik wil de windows XP PC van m'n ouders upgraden naar SP2. Zelf heb ik dat ook al gedaan en bleek ik voor Nero v6 een update nodig te hebben om 'm te laten werken.

M'n ouders hebben echter nog een licentie voor Nero v5. En zo lang Nero versie 5 het voor hun goed doet, willen ze liever niet naar v6.

Dus mijn vraag: werkt Nero Burning Rom versie 5 probleemloos met service pack 2 van windows XP? Ik weet dat soort dingen liever vooraf dan dat ik er na installatie pas achter kom...

Verwijderd

Hier werkt Nero 5.5.10 goed onder WinXP SP2. Je zou voor de zekerheid een herstelpunt of image kunnen maken voordat je SP2 installeert.

Verwijderd

Hier werkt die ook prima @ Windows XP Prof. NL incl. SP2

maar back-up / herstelpunt is altijd goed om te doen voor zo'n update... 8)

Verwijderd

deze morgen wou ik ook de eerste cd branden onder SP2, en ook ik kreeg de melding dat Nero niet compatibel zou zijn met SP2.

Gewoon weggeklikt die boodschap en mijn ding gedaan.
cd werkte perfect.

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 07:43

MRic3

Of praat ik weer poep?

desnoods de-installeren en weer installeren..

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

ik heb een dergelijk probleem...

ik heb windows xp sp2 geinstalleerd en nu kan ik geen dvds meer branden.

het blijft gewoon hangen bij scherm caching files
gewone 'cds' gaan dan weerwel
nero versie is 6.3.1.20

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 15:02:
ik heb een dergelijk probleem...

ik heb windows xp sp2 geinstalleerd en nu kan ik geen dvds meer branden.

het blijft gewoon hangen bij scherm caching files
gewone 'cds' gaan dan weerwel
nero versie is 6.3.1.20
Dan zou ik eerst 'm helemaal verwijderen en rebooten en daarna weer opnieuw installeren

Volgens ahead is Nero 6.3.1.20 de officiele versie die werkt op XP SP2.

Verwijderd

reeds geprobeert... werkt nog altijd niet..

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-08 20:15
OK, bedankt voor de reakties! Zo te lezen met Nero v5 geen problemen, dus ik ga het er op wagen!

Zal inderdaad maar een restore-point aanmaken, da's wel een goede tip. Bij mij zelf doe ik dat nooit, als het echt mis gaat installeer ik windows wel opnieuw, maar op m'n ouders PC is het wel zo veilig.

• GeeForce23
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03-2023
Heb hier ook wat problemen met Nero en SP2 (kan geen audio-CDs, DVDs zonder fouten meer branden). Zijn er degelijke brand-progs die wel goed werken onder XP SP2 ?

geeforce design:: -- Desktop : C2D E6600 / ASUS P5B dlx Wifi / 4GB PC6400 / Dell 2407 - Laptop: Sony Vaio FE11 -- MacBook 2,4 GHz

Pagina: 1