Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds een half jaar een i-river h320. bevalt prima, maar nu heb ik een probleem. Heb zonet via USB een aantal bestanden proberen over te zetten naar de speler. Dat ging goed, maar hij stopte ermee op een gegeven moment, omdat de batt. leeg was. okay, niet erg dacht ik, dan laad ik hem weer even op. Adapter aangesloten.. , maar toen ging hij niet opladen! Heb het nu al paar keer geprobeerd, maar hij begint gewoonweg niet met laden. Weet iemand waaraan dit kan liggen? Moet ik misschien de "reset" eens indrukken ? (wat gebeurt er dan precies?)..

ik hoor het graag..

Verwijderd

Topicstarter
kan het zijn dat de batt te leeg is om het starten van het laden te beginnen?

• Techlek
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-05-2021

Techlek

Full Throttle

Welke firmware heb je? De nieuwste is 1.06.
Misschien kan je deze vraag beter stellen op een iRiver forum. Als dit alles niet helpt is je speler gewoon defect denk ik.

Hoeveel geld maakt jou gelukkig?

Verwijderd

Topicstarter
tja. volgens mij heeft de firmware hier niks mee te maken..

Verwijderd

Topicstarter
aarghh, ik snap er helemaal niks van :(

Opladen via usb staat standaard uitgeschakeld en als ik hem op de usb poort aansluit probeert hij op te starten (krijg een opstartscherm) maar valt hij tijdens deze opstart weer uit met de melding "low battery".

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:11

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 15:14:
aarghh, ik snap er helemaal niks van :(

Opladen via usb staat standaard uitgeschakeld en als ik hem op de usb poort aansluit probeert hij op te starten (krijg een opstartscherm) maar valt hij tijdens deze opstart weer uit met de melding "low battery".
Het kan idd zijn dat de spanning te laag is geworden in de batterij.

Ik ben voor de rest niet bekend met de Iriver, maar heb je er geen netsnoer bij oid?

Laat hem hier eerst een uurtje inzitten voor je de speler weer gaat gebruiken.

Als dit niet lukt is er waarschijnlijk wat mis met je batterij.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Topicstarter
THW Arie schreef op 11 september 2004 @ 15:21:
[...]

Het kan idd zijn dat de spanning te laag is geworden in de batterij.

Ik ben voor de rest niet bekend met de Iriver, maar heb je er geen netsnoer bij oid?

Laat hem hier eerst een uurtje inzitten voor je de speler weer gaat gebruiken.

Als dit niet lukt is er waarschijnlijk wat mis met je batterij.
ja, ik heb dat dus een half uur gedaan en toen deed ie nog niks, maar zal hem nu een paar uur laten liggen en eens kijken wat ie dan doet :X

tnx.

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:11
En als je hem met netsnoer aangesloten op de usb zet wat doet ie dan? Misschien werkt het wel als je het externe battery-pack aansluit.

Last FM

Verwijderd

Topicstarter
externe batt pack pakt ie wel! wohoo gelukkig..

kan ik maandag toch rustig op vakantie..

maar nog steeds snap ik hetniet helemaal .:)

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:11
Dan is je oplader waarschijnlijk stuk. Als ik jou was zou ik opladen via usb zo snel mogelijk aanzetten zodat je altijd een mogelijkheid hebt om makkelijk op te laden.

En als je lader daadwerkelijk stuk is een nieuwe kopen natuurlijk.

Gelukkig is je probleem opgelost.

Last FM

Verwijderd

Een half jaar al , zijn die H320/H340 al zolang op de markt ?

Verwijderd

Topicstarter
victenn schreef op 11 september 2004 @ 16:06:
Dan is je oplader waarschijnlijk stuk. Als ik jou was zou ik opladen via usb zo snel mogelijk aanzetten zodat je altijd een mogelijkheid hebt om makkelijk op te laden.

En als je lader daadwerkelijk stuk is een nieuwe kopen natuurlijk.

Gelukkig is je probleem opgelost.
Ja daar lijkt het inderdaad sterk op dan.. maar ja, wat kan er stuk gaan aan zo'n lader vraag ik me af :X.. zal het laden via usb aanzetten idd..

verder tweakersss : half jaar is wat overdreven inderdaad. heb hem nu 3 en een halve maand ;)
Pagina: 1