Toon posts:

kan niet consolen naar catalyst 5505

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar catalyst's 5505 gekocht voor mijn labje. nu kan ik als ik er een console kabel op zit niet verbinden. ik gebruik een 2511 als een console switch. de bekabeling is goed aangezien ik wel naar lightstreams en andere routers kan consolen.

als het console uit staat voor securty redenen , is er dan een manier om dat te resetten ?

gr
Ewout

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Probeer eens direct aan je pc te verbinden? Als 't werkt moet je bij 't booten een hoeveelheid messages zien.

Oh, en staan je instellingen goed? Als de baud rate, parity, etc. niet overeenkomen krijg je geen data door namelijk.

[ Voor 39% gewijzigd door CyBeR op 11-09-2004 15:07 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
ja die instellingen zijn goed , ik kan namelijk wel met andere router "consolen"

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 15:28:
ja die instellingen zijn goed , ik kan namelijk wel met andere router "consolen"
Dat zegt niets. Die kunnen anders ingesteld staan.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:34

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move PNS > NT

Tijd voor een nieuwe sig..

• luckyme_
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 12:19:
ik gebruik een 2511 als een console switch. de bekabeling is goed aangezien ik wel naar lightstreams en andere routers kan consolen.
Je hebt een andere kabel nodig. Voor de 2511 kan je de standaard Cisco (crossover) console kabel gebruiken, voor die Catalyst moet je een straight-through (lees netwerk patch cable) gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
wat stom van mij :-( ,ik ging ervanuit dan de normale console kabels ook straight waren.

nu werkt het . zo'n klein iets waar je dan uren naar zoekt.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

De normale console kabels zijn rollover... Volgorde aan de ene kant is exact het tegenovergestelde van de andere kant. Waarom dat dus bij dit model blijkbaar anders is -- no one knows.

Pagina: 1