Sinds gisteren heb ik problemen die in ieder geval OS onafhankelijk zijn (XP home SP2 en Debian 3.0), en die steeds erger lijken te worden. Na enige tijd gaat het harddisk lampje branden en gaat niet meer uit. Rechtsklikken op 'My Computer' om een lijst met drives te openen resulteerde meestal in een tijdelijke lockup die alleen te verhelpen was door Explorer opnieuw op te starten. De laatste uren bevriest het systeem ook regelmatig voor een seconde of twintig om daarna weer verder te gaan. Uitschakelen van een CD-brander (!) lijkt nu het locken te verhelpen, maar het harddisk lampje blijft branden.
Ik heb al Memtest86+ een nachtje laten draaien en Seatools m'n Barracuda IV 40 drive volledig laten controleren, zonder enig resultaat. Geen enkel tooltje kan ook maar iets vinden wat mis is.
Wat nu? Is het moederbord kapot? Het rare is dat ik wel alles kan doen en ik geen data kwijt ben.
Ik heb al Memtest86+ een nachtje laten draaien en Seatools m'n Barracuda IV 40 drive volledig laten controleren, zonder enig resultaat. Geen enkel tooltje kan ook maar iets vinden wat mis is.
Wat nu? Is het moederbord kapot? Het rare is dat ik wel alles kan doen en ik geen data kwijt ben.