Goedemorgen Tweakers,
Ik had op mijn pc last van, als ik mijn Internet Explorer aanklikte (Microsoft Outlook)
dat het wel een (1) minuut duurde
voordat ik het scherm eindelijk te voorschijn krijg. Of dat ie zelfs helemaal vast liep. Nu heb ik het systeem helemaal opnieuw geinstalleerd. Maar nu is het probleem er nog steeds, iemand enig idee?? Ik heb het hele systeem al gescand met Norton Anti-Virus 2004 (heb het Internet Security 2004 pakket) en heb met Ad-Ware alles al bij langs gescand, maar voor de rest niets gevonden, (mag ook wel na een reinstal...
) Ik ben de wannoop nabij
Systeem Specs
Zie hier onder hardware specs,
Software :
Windows XP Pro NL
Microsoft Office 2003 Pro NL
TeamSpeak Client 2
MSN Messenger 6.2
Radmin 2.1
Nero 6.0
Kazaa Lite
En wat driver shit, van de videokaart, geluidskaart, muis en toetsenbord....
Maar hier lijkt het me ook niet echt in te zitten...

(Edit:
Nu loopt blijft windows zelfs hangen, MSN Messenger loopt ook vast... en na 2 minuten doet alles het weer, en dan kan ik weer normaal verder, en na een possje is het psies het zelfde verhaal, Maar zodra ik een spel speel, of met Word ga werken is er niet aan de hand, dus het moet ergens in het Internet gebeuren zitten....)
Ik had op mijn pc last van, als ik mijn Internet Explorer aanklikte (Microsoft Outlook)
dat het wel een (1) minuut duurde
Systeem Specs
Zie hier onder hardware specs,
Software :
Windows XP Pro NL
Microsoft Office 2003 Pro NL
TeamSpeak Client 2
MSN Messenger 6.2
Radmin 2.1
Nero 6.0
Kazaa Lite
En wat driver shit, van de videokaart, geluidskaart, muis en toetsenbord....
Maar hier lijkt het me ook niet echt in te zitten...
(Edit:
Nu loopt blijft windows zelfs hangen, MSN Messenger loopt ook vast... en na 2 minuten doet alles het weer, en dan kan ik weer normaal verder, en na een possje is het psies het zelfde verhaal, Maar zodra ik een spel speel, of met Word ga werken is er niet aan de hand, dus het moet ergens in het Internet gebeuren zitten....)
[ Voor 16% gewijzigd door Magure op 11-09-2004 12:12 ]