[XP] Programma's blijven random 2 minuten "hangen"*

Pagina: 1
Acties:

• Magure
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-04 15:39
Goedemorgen Tweakers,

Ik had op mijn pc last van, als ik mijn Internet Explorer aanklikte (Microsoft Outlook)
dat het wel een (1) minuut duurde :r voordat ik het scherm eindelijk te voorschijn krijg. Of dat ie zelfs helemaal vast liep. Nu heb ik het systeem helemaal opnieuw geinstalleerd. Maar nu is het probleem er nog steeds, iemand enig idee?? Ik heb het hele systeem al gescand met Norton Anti-Virus 2004 (heb het Internet Security 2004 pakket) en heb met Ad-Ware alles al bij langs gescand, maar voor de rest niets gevonden, (mag ook wel na een reinstal... ;) ) Ik ben de wannoop nabij :'(

Systeem Specs

Zie hier onder hardware specs,

Software :

Windows XP Pro NL
Microsoft Office 2003 Pro NL
TeamSpeak Client 2
MSN Messenger 6.2
Radmin 2.1
Nero 6.0
Kazaa Lite
En wat driver shit, van de videokaart, geluidskaart, muis en toetsenbord....

Maar hier lijkt het me ook niet echt in te zitten...

8)7

(Edit:

Nu loopt blijft windows zelfs hangen, MSN Messenger loopt ook vast... en na 2 minuten doet alles het weer, en dan kan ik weer normaal verder, en na een possje is het psies het zelfde verhaal, Maar zodra ik een spel speel, of met Word ga werken is er niet aan de hand, dus het moet ergens in het Internet gebeuren zitten....) :X :X

[ Voor 16% gewijzigd door Magure op 11-09-2004 12:12 ]

Verwijderd

Een Service Pack geinstalleerd? welke verise van IE?

• Magure
Had eerst SP1 er op staan en daarna geen service pack, maar wel de updates, ik heb nu alles weer opnieuw geinstalleerd, alleen dan kaal, zonder update en alleen windows en norton internetsecurity, nu ff kijken waar die op vast loopt..

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:01
Je weet zeker dat je pc nog _geen_ virus heeft? En dat je pc spyware vrij is, en wat kun je uit de logboeken halen van windows?

Ik verander even de topic titel, zo is hij iets duidelijker en staat het os erin.

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:02

AzzKickah

06-CENSORED

Ben ik nu gek of zie ik echt geen hardware specs?

• SSH
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Post je Hijack this log(zie FAQ) eens, NAV is nou niet echt een garantie dat je virus en spyware vrij bent.
Verder in de hang, druk eens op ctrl alt del om je CPU en geheugen te monitoren.

• Magure
leon1e schreef op 11 september 2004 @ 16:56:
Je weet zeker dat je pc nog _geen_ virus heeft? En dat je pc spyware vrij is, en wat kun je uit de logboeken halen van windows?

Ik verander even de topic titel, zo is hij iets duidelijker en staat het os erin.
Dat weet ik bijna 100%, uitgaande dat het een nieuwe install was, en volledig had gescand en ad-ware ook alles had laten scannen, maar ik heb nu alles nog een keer geinstalleerd, en nu lijkt alles goed, maar ik weet nog niet echt wat de oorzaak was, denk dat er toch iets voor de virusscanner/firewall is gekomen en wat niet herkend werd...

IIG Bedankt allemaal! _/-\o_

• Magure
AzzKickah schreef op 11 september 2004 @ 16:58:
Ben ik nu gek of zie ik echt geen hardware specs?
Sorry, ik dacht dat ik mijn specs er nog onder had staan, niet meer dus :P

Mja als je het toch wilt weten,

AMD Athlon XP 2200+ Thorton @ 2135 Mhz
MSI K7T 266 Pro2 -ARU
Kingstong 512 MB DDR-Ram
2 x 40 GB 7200 WD
Leadtek GeForce4 TI4200 128 MB @ 350/550
Philips 170s4 17" TFT Screeny
Creative Soundblaster Audigy Player
Creative Soundworks 5.300 5.1 Set
Logitech MX500
Logitech Internet Navigator SE Black