HP printer en scanner!

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-06 11:01
Hallo,

Graag zou ik willen weten wie van jullie er ervaring heeft met de HP 3300c usb scanner , en de HP deskjet 840c usb printer . Binnenkort ben ik namelijk van plan deze beiden aan te schaffen. Maar ik wil eerst graag de ervaringen van andere gebruikers weten. Bij voorbaat dank.

BansheeBoy Se ;)

:{ ²

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nou, ik weet wel dat die printer sneller wordt als je je Banshee-videokaart rechtstreeks met de kabel verbindt !

;)

Virussen? Scan ze hier!

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

:)
Yep, dan print ie zelfs in 3D (helaas maar in 16bit)
:P

Een cliche is ooit origineel begonnen

Verwijderd

Als ie nou toch serieus een vraag stelt ? En dit kan volgens mij niet 'The one and only' zijn want dan hadden we het direkt gemerkt denk ik . Maar goed , ik heb pas voor iemand zo'n 3300 usb scanner gekocht en het is een fijn en makkelijk te gebruiken apparaat . Hoe ie staat tov andere scanners weet ik niet , maar gewoon voor thuis te gebruiken is ie waarschijnlijk gewoon goed .

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Hij heeft het zelfde profile als eerst, dus...

Een cliche is ooit origineel begonnen

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Peejee : het emailadres is nog steeds husein@quicknet.nl... en aangezien dat adres moet kloppen om je wachtwoord te krijgen, is dit dus 100 procent zeker de echte BansheeBoy...

Virussen? Scan ze hier!

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik vond het al zo'n toeval dat hij precies weer gaat posten als er een post is geweest dat hij nooit meer te zien is hier :)
Pagina: 1