Toon posts:

foutmelding bij het kopieren van foto's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb tijdens de vakantie een aantal foto's gemaakt en die op een Cd gezet. Nu wil ik deze foto's netjes ordenen, rubriceren en op DVD zetten. Maar als ik nu de foto's wil kopieren krijg ik een foutmelding en kan ze niet meer kopieren, laat staan bekijken. De melding die ik krijg is: kan foto niet kopieren. Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)

Kan iemand mij vertellen wat dit betekent, en hoe ik de foto's alsnog kan bekijken?

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:12
Dit had ik gister met het kopieeren met data van mij geheugenstick :r

Het was met .rar bestanden en ook plaatjes (.jpg en .ai).. ik heb 'm moeten formatten.. ook kon ik ze niet verwijderen, helemaal niets.

Ik hoop dat er een oplossing is! Ik heb mijn stick geformat, maar als t weer gebeurd, lijkt t me niet zo handig dak m weer moet formatten, liever n andere oplossing.. iemand een idee?

Verwijderd

Als het een CD betreft: waarschijnlijk JJRVJ (Jammer Joh Rot Voor JE). Voor Compact Flash heb je nog wel tools welke op bit-niveau je kaartje kunnen scannen en misschien nog wat kunnen recoveren..

Bijvoorbeeld: Zero Assumption Recovery, www.z-a-recovery.com Dit heeft bij mij ook al een paar foto's gered..