Weet iemand welk programma ik zoek??
Ik ben op zoek naar een programma wat je installeert op de pc die het eerst door je router wordt benadert en dat luistert op port 80 en bij inkomende connecties kijkt naar de dns opdracht (b.v. pc1.mijndomein.nl, pc2.mijndomein.nl etc.) en dan de verbinding legt tussen de request en de desbetreffende pc b.v. pc1.
Ook moet het programma port forwarding kunnen ondersteunen.
dus b.v. situatie:
1 server (pc1.mijndomein.nl) waar 2 web server programma's op draaien (op b.v. port 81 en 82)
het DNS programma draait dan op port 80.
als er dan een request komt voor web server programma 1 (web1.mijndomein.nl) moet het dns programma de request kunnen doorlinken naar pc1.mijndomein.nl:81 port 81 dus.
Maar bij diegene die de request maakt blijft web1.mijnserver.nl gewoon in beeld staan.
Zo hetzelfde voor b.v. web2.mijndomein.nl etc.
De standaard Windows DNS service kan geen port forwarding doen en is dus niet geschikt voor dit werk
De PCM of de Computer Totaal heeft zo'n programma een keer in zijn blad gehad.
Dat heb ik toen ook ff gebruikt maar ik ben de titel kwijt
Weet iemand welk programma ik zoek?
M.v.g.
John Flipse
Ik ben op zoek naar een programma wat je installeert op de pc die het eerst door je router wordt benadert en dat luistert op port 80 en bij inkomende connecties kijkt naar de dns opdracht (b.v. pc1.mijndomein.nl, pc2.mijndomein.nl etc.) en dan de verbinding legt tussen de request en de desbetreffende pc b.v. pc1.
Ook moet het programma port forwarding kunnen ondersteunen.
dus b.v. situatie:
1 server (pc1.mijndomein.nl) waar 2 web server programma's op draaien (op b.v. port 81 en 82)
het DNS programma draait dan op port 80.
als er dan een request komt voor web server programma 1 (web1.mijndomein.nl) moet het dns programma de request kunnen doorlinken naar pc1.mijndomein.nl:81 port 81 dus.
Maar bij diegene die de request maakt blijft web1.mijnserver.nl gewoon in beeld staan.
Zo hetzelfde voor b.v. web2.mijndomein.nl etc.
De standaard Windows DNS service kan geen port forwarding doen en is dus niet geschikt voor dit werk
De PCM of de Computer Totaal heeft zo'n programma een keer in zijn blad gehad.
Dat heb ik toen ook ff gebruikt maar ik ben de titel kwijt
Weet iemand welk programma ik zoek?
M.v.g.
John Flipse