Toon posts:

[XP] Runtime error r6025 cidaemon*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een week krijgen we foutmelding r6025 runtime error onder windows xp met de melding dat program C:\windows\system.... cidaemon.exe
r6025

daaronder melding :
pure virtual function call

en als je het wegklikt komt er over een tijdje weer eentje aan maar soms komt er helemaal niets , weet iemand hoe we het kunnen wegkrijgen , laat u ons weten aub ,wel de opties buiten het c:\format/s vallen

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:36
Zet indexing service uit in Zoeken -> Uw voorkeuren aanpassen

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:01
Hoi prins,

Ik zie dat je nog niet zolang op got aanwezig bent, welkom :). Om alles hier een beetje overzichtelijk te houden hebben we enkele regeltjes op het forum, deze kun je hier nalezen: Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-got zou je dat eens willen doen?

Vermeld daarna nog even wat je zelf al gevonden hebt, en geprobeerd.

Verwijderd

Topicstarter
we hebben alles van geprobeerd, virus scanner overeen gehaald , fire wall nagekeken , geprobeerd via de cd van xp fout op te lossen ,lukte ook niet ,ondertussen is ons netwerkkaart stuk gegaan, ik dacht zelf dat het daaraan lag ,maar daar lag het niet aan , sp2 overeen willen gooien maar die is nog niet beschikbaar, vanaf volgend week of zo iets , maar we hebben heel veel voor gedaan en het lukt niet, op tweakers heb ik ook naar oplossing gezocht ,en het lukt ook niet , wie weet het ? ik heb mijn systeem al met de kerstdagen vers geinstalleerd ik wil hem niet nog eens schoon installeren want het kost me heel veel tijd om alles weer netjes voor elkaar te krijgen wat betreft het programma's en zo voort

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-04 18:10

MRic3

Of praat ik weer poep?

Op spyware gesjekt (adaware/spybot)???
gezocht op google??

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:36
Zeg, ik gaf de oplossing al hoor. Je mag best formatteren als je dat wilt, maar dat hoeft dus helemaal niet.

Om het helemaal makkelijk te maken een aantal screenshots. Wel als Administrator inloggen.

(screenshots weer verwijderd)

Of:
Windowstoets-R
services.msc <enter>
Zoek Indexing-service in de lijst
Rechtsklikken op de regel, Eigenschappen
Klik op Stoppen-knop
Daarboven bij Opstarttype kiezen voor Handmatig
OK en venster sluiten.

[ Voor 162% gewijzigd door Eegee op 12-09-2004 15:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
het is gelukt tanx voor jouw handige tip ,het heeft een vele werk van mijn schouder weggenomen

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-04 18:10

MRic3

Of praat ik weer poep?

Sjee Eegee ... service van de bovenste plank...
makkelijk he prins die plaatjes...

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Topicstarter
MRic3 schreef op 12 september 2004 @ 10:55:
Sjee Eegee ... service van de bovenste plank...
makkelijk he prins die plaatjes...
nee hoor, onderste vier regels waren voldoende om het uit te schakelen tanx nogmaals
Pagina: 1