Toon posts:

PC is uitgevallen tijdens partities maken met PM8

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn pc : p4-2,4-512mb-80gb
softwar: xp-pro, nav2004, pm8,

Tijdens het verdelen van mijn schijf met partition magic 8, is mijn pc uitgevallen,dit kwam door een stroom storing in onze straat, maar goed! 8)7

Maar nu ik eindelijk mijn pc heb opgestart, blijft hij maar telkens opnieuw starten, heb mijn schijf aan een adere pc gekoppeld en jahoor allemaal tekentjes, en bepaalde mappen kom ik niet eens in, ik heb twee programm's uitgeprobeerd ;
-getdata back for ntfs
-recover4all pro

Maar beiden leveren toch weer troep op!! (word files zijn veranderd in allemaal tekentjes)

Wie kan mijn helpen dit op te lossen zover het op te lossen valt, ik heb al verschillende topics gelezen, maar ben dit probleem niet tegengekomen.

Er stond 11gb van de 80 vol met data, en tot nu kan ik maar 4 terug vinden, waarvan zo een 100 mb bruikbaar is

ik ben radeloos
O-)
mvg Avila

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Tijdens de installatie van het betreffende programma heb je de optie om bootfloppies aan te maken waarop ook een DOS versie van Partition Magic 8 staat. Heb je dit gedaan? Indien dat niet het geval is kan je wellicht het programma installeren op een andere PC, waarna je direct de bootfloppies aanmaakt.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Hoe zagen de partities eruit voordat je pm8 gebruikte? En wat heb je verandert. Missschien kun je nog een gedeelte terughalen ;)

Verwijderd

Topicstarter
silentsnow schreef op 11 september 2004 @ 00:00:
Tijdens de installatie van het betreffende programma heb je de optie om bootfloppies aan te maken waarop ook een DOS versie van Partition Magic 8 staat. Heb je dit gedaan? Indien dat niet het geval is kan je wellicht het programma installeren op een andere PC, waarna je direct de bootfloppies aanmaakt.
ja dit heb ik gedaan, ik krijg dan allemaal ??????? ipv de huidige naam van de schijf!! en kan dan met pm 8 verder niets doen!!

Verwijderd

Topicstarter
niels88 schreef op 11 september 2004 @ 00:00:
Hoe zagen de partities eruit voordat je pm8 gebruikte? En wat heb je verandert. Missschien kun je nog een gedeelte terughalen ;)
ik had namelijk maar 1 partitie, en deze wou ik verdelen als 20gb voor xp en andere progs, en 60 gieg voor data!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Hoe krijg ik verloren gegane data terug?" :)
Ergo: probeer eens zoveel mogelijk datarecoveryprogseltjes. Anders is het wel hopeloos :/

Chill ook eens met je overmatig gebruik van vraag- en uitroeptekens. Da's alleen maar storend en echt nergens voor nodig.

[ Voor 44% gewijzigd door BalusC op 11-09-2004 00:09 ]

Verwijderd

Als je Symantec DiskDoctor kan bemachtigen wat in het Systemworks pakket zit (of iemand weet die het heeft).
Misschien dat het helpt, na fat tabel of partitie crash haal ik er meestal zo'n 70% mee terug.
Misschien dat het zelfs de partitie tabel kan herstellen.
Wil je echt een goed programma, moet je dit eens bekijken: http://www.grc.com/sr/spinrite.htm
Kost wat, maar bijna gegarandeerd dat je alles terug haalt als het heel belangerijk is.
Pagina: 1