Crap, dat dacht ik toen mijn deels nieuwe systeem crashde, en opnieuw en opnieuw...
Allereerst wilde hij niet verder komen dan de bios waar ik mijn processor snelheid moest instellen waarna hij wilde rebooten, maar gewoon uit ging... dat was gister...
Na veel gekloot kreeg ik hem toch aan de praat,
Heb echt geen idee wat het is, heb gegoogled en gesearched op got maar misschien dat een toevallige passant de oplossing heeft
De config:
XP2800+
1 gig ram cl2.5 pc 2700 samsung
Asus A7N8X-E Deluxe
Asus 9800 XT
2 maal WD 74 gig 10.000 RPM raptors
2 maal 200 gig seagates
Hauppauge WinTV-PVR 350
Coolermaster Real power 450 watt alcy voeding
en een NEC3500 brander
wanneer crashed de boel?
Nou net crashde de meuk op het moment dat ik de WinTV-PVR drivers wilde installeren, daarna nadat ik de software wilde instaleren, hij crashed steeds op hetzelfde punt bij het instaleren namelijk op het moment dat hij het wintv-programma wil instaleren...
Hij crashde ook merkte ik net steeds in 3dmark2003 bij test 3, bij de trollen tijdens het laden als hij bijna klaar is...
Heb de hauppauge eruit gehaald inmiddels crashed nogsteeds in 3dmark
Ram vervangen door een 512 dimmetje en crashde ook nogsteeds
Iemand suggesties?
Enige nuttige inbreng?
HELP!
(dit leek me het meest passende forum, zo niet trap het even de juiste richting in modjes? tia)
Allereerst wilde hij niet verder komen dan de bios waar ik mijn processor snelheid moest instellen waarna hij wilde rebooten, maar gewoon uit ging... dat was gister...
Na veel gekloot kreeg ik hem toch aan de praat,
Heb echt geen idee wat het is, heb gegoogled en gesearched op got maar misschien dat een toevallige passant de oplossing heeft
De config:
XP2800+
1 gig ram cl2.5 pc 2700 samsung
Asus A7N8X-E Deluxe
Asus 9800 XT
2 maal WD 74 gig 10.000 RPM raptors
2 maal 200 gig seagates
Hauppauge WinTV-PVR 350
Coolermaster Real power 450 watt alcy voeding
en een NEC3500 brander
wanneer crashed de boel?
Nou net crashde de meuk op het moment dat ik de WinTV-PVR drivers wilde installeren, daarna nadat ik de software wilde instaleren, hij crashed steeds op hetzelfde punt bij het instaleren namelijk op het moment dat hij het wintv-programma wil instaleren...
Hij crashde ook merkte ik net steeds in 3dmark2003 bij test 3, bij de trollen tijdens het laden als hij bijna klaar is...
Heb de hauppauge eruit gehaald inmiddels crashed nogsteeds in 3dmark
Ram vervangen door een 512 dimmetje en crashde ook nogsteeds
Iemand suggesties?
Enige nuttige inbreng?
HELP!
(dit leek me het meest passende forum, zo niet trap het even de juiste richting in modjes? tia)