Toon posts:

Foutmelding Zonealarm

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb zonealarm op mijn computer geinstalleerd, eerst werkte alles goed maar na een week begaf het programma het. Als ik nu het programma probeer op te starten krijg ik de volgende foutmelding: "Validation failed for C:\Program Files\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe." Ik heb het programma geprobeerd te verwijderen, maar dan krijg ik de volgende melding: "Could not load the DLL library c:\DOCUME~1\XXXXX~1.XXX\LOCALS~\temp\vsutil.dll (WSEDbgPrint)." Kan opgegeven procedure niet vinden.

Hoe krijg ik dit programma van mijn schijf af?

Mvg.

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
heb je al geprobeerd er dezelfde installatie over te zetten? of een update/nieuwe installatie?
Ik vind het wel raar dat zonealarm in de temp map zoekt om een .dll te laden. (Ik neem aan dat die kruisjes zo niet in de foutmelding staan maar dat hier jouw gebruikersnaam stond of zocht zonealarm echt naar een map met die naam?). Ik heb het bestand in de map ...\Zone Labs\ZoneAlarm\repair staan. (Wel ZoneAlarm Pro)
Maar een installatie erover kan wel eens lukken. Dan kan je het programma nog verwijderen als je dit wil.
ff om nieuwschierig te zijn: wanneer is dit probleem ontstaan? Na een freeze of blauw scherm?

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 04:51

Mijn YouTube Channel

Verwijderd

Zie Demonfreak hierboven.
Met nog wat meer zoeken had je dit ook nog wel op het forum van zonelabs kunnen vinden.
Probeer daar dus eerst te zoeken mocht de eerder beschreven methode toch niet helemaal functioneren. :)

Dicht.

Dit topic is gesloten.