Toon posts:

Allied CopperJet 816-2p installatie cd / download

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ben dus op zoek naar CopperJet 816-2p installatie software voor BBned. Ik heb nu een paar weken een ADSL verbinding, maar mijn ISP heeft destijds de cd-rom niet bijgeleverd in het pakket... Ik kan mijn modem/router dus niet instellen. Ik heb diversen malen contact gehad met mijn ISP, maar tot dusver nog geen cd in de bus gehad. Ik ben dus eigenlijk ten einde raad. Kan iemand mij misschien helpen aan een iso of eventuele link??

Thanx a lot!!!

Verwijderd

heb gekeken voor je op driverguide.com, maar niks gevonden :s

edit:

heb je al gemailed met die helpdesk van Allied Data ?
misschien kun je wel gewoon gratis/voor een klein bedrag een cd'tje nabestellen ?

hun ftp stond iig niks op.

helpdesk@allieddata.com is het adres van hun helpdesk

edit2: waar heb je zelf eigenlijk al gezocht ?
het is duidelijk dat je contact hebt gehad met je isp (die leveren de dienst, en verkopen misschien de hardware, maar die kunnen geen cd'tjes met drivers geven omdat zij niet de fabrikant zijn van de hardware).

kun je niet eerst een opsomming maken met waar je gezocht hebt ?

ik zelf heb gezocht op:

Driverlibrary
allieddata.com's ftp en http site
google en de google news groups

niets over gevonden.

[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 23:03 ]

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:31

Wirehub

Blaat

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 22:54:
heb gekeken voor je op driverguide.com, maar niks gevonden :s

edit:

heb je al gemailed met die helpdesk van Allied Data ?
misschien kun je wel gewoon gratis/voor een klein bedrag een cd'tje nabestellen ?

hun ftp stond iig niks op.

helpdesk@allieddata.com is het adres van hun helpdesk

edit2: waar heb je zelf eigenlijk al gezocht ?
het is duidelijk dat je contact hebt gehad met je isp (die leveren de dienst, en verkopen misschien de hardware, maar die kunnen geen cd'tjes met drivers geven omdat zij niet de fabrikant zijn van de hardware).

kun je niet eerst een opsomming maken met waar je gezocht hebt ?

ik zelf heb gezocht op:

Driverlibrary
allieddata.com's ftp en http site
google en de google news groups

niets over gevonden.
Ik heb een emial gestuurd naar: helpdesk@allieddata.com en had de volgende dag een bericht terug met een link naar hun ftp. Daar staat inderdaad niets op.

Ik heb tevens ook via google, topics op tweakers, downloads etc gezocht.
De link van wirehub heb ik ook al meerdere malen gezien.
Ik weet niet wat er precies op de cd-rom staat, maar ik neem aan dat het allemaal draait om het profielbestand. De link van wirehub bevat inderdaad een profiel bestand, maar deze werkt alleen tot firmware v5.14 en ik heb v6.00 SR2