Ik mag hiero in Maarssen - hoe vreemd het ook klinkt - best blij zijn met m'n Traagsema Basic abo. Bij mij geen uitzuigerij meer door die groen uitgeslagen monopolist.
Ik heb nl. best wel medelijden met degenen die nog steeds via $KPN$ moeten netten

.
Kom ik er nog best cheap af met m'n 60 piek in de maand.
Wat wel steekt is dat Chello met een vergelijkbaar abo (89,-/maand dacht ik) veel meer bang for buck biedt :(+:?.
Dan vraag je je toch wel af wat Lagsema er ooit toe bracht zijn infrastructuur zo slecht in te richten (IMHO mede door toedoen van het Delftse Deltakabel). Hier was echt sprake van grove mismanagement.
Of wilden ze soms het wiel opnieuw uitvinden?
Daarmee bedoel ik het re-inventen van alle ins en outs bij het opzetten van een kabelinternet-infrastructuur. In de VS hebben ze daar al jaren ervaring mee. Doe er dan ook je voordeel mee!
Volgens mij zag Cashema Internet als een min of meer tijdelijke schnabbel. Totaal niet voorbereid op de explosie van de vraag naar I.net-connectivity. Mijn hoop is dan ook gevestigd op ADSL.
Om de uitrol van ADSL te versnellen wordt het eens tijd dat we op de Molukse toer gaan en met z'n allen die telefooncentrales van $KPN$ eens gaan bezetten. Ff al die winstgevende huurlijnen van ze saboteren

. Hit 'em where it hurts bad

. Per slot van rekening hebben ze die centrales volgens mij nog altijd niet toegangkelijk gemaakt voor de concurrent.