Toon posts:

Draadloos internet via USB modem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Ik heb in mijn appartement in Amsterdam een SAGEM USB modem, deze wil ik graag draadloos maken met een wifi router. Echter is het mogelijk om deze aan te sluiten? Ik heb al via de search optie gezien dat er USB wifi opties zijn, maar niet echt recente topics met prijzen en verwijzingen. Ik maak connectie via Babyxl/Tiscali ADSL.

Wie kan mij helpen?

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Via Google is er toch wel het een en het ander te vinden:

bijv:
http://shop.rilex.nl/cgi-.../EM4112.html?mv_pc=kelkoo

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:42
Dat is alleen een router, geen Accespoint.

daarnaast is zo'n USB router duurder dan een normale modem MET ingebouwde router.

Voordeligste optie: USB modem eraf halen, en een alles-in-1 kastje kopen (modem, router, accespoint)

Verwijderd

Topicstarter
DJSmiley schreef op 10 september 2004 @ 21:24:
[...]

Dat is alleen een router, geen Accespoint.

daarnaast is zo'n USB router duurder dan een normale modem MET ingebouwde router.

Voordeligste optie: USB modem eraf halen, en een alles-in-1 kastje kopen (modem, router, accespoint)
Dat dacht ik al... Heb je daar nog een suggestie voor?

Met vriendelijke groet,

Wouter Glaser

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:31
Kijk anders de pricewatch eens na op de merken die je kunt vinden in de Pricewatch onder WLAN Accesspoints

Ik kan je een paar merken noemen die zeker een alles-in-één apparaat hebben: Linksys, U.S. Robotics, SMC, D-Link, Belkin, Draytek, E-Tech.

Ik ga je niet zeggen wat je moet kiezen, aangezien dat heel persoonlijk is (budget, persoonlijke voorkeuren voor merken, noem maar op). Kijk eens wat rond op de websites van bovenstaande fabrikanten. Let wel op: er zijn nog veel meer merken die wel van die kastjes aanbieden.

[ Voor 3% gewijzigd door Jaap-Jan op 11-09-2004 01:23 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 01:06:
[...]

Dat dacht ik al... Heb je daar nog een suggestie voor?

Met vriendelijke groet,

Wouter Glaser
Ik kan je de Sitecom Wireless ADSL home station wel aanraden. Alles in een, werkt perfect!

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

Pagina: 1