hallo ik zit bij telenet en surf soms naar websites die tergend traag openen zoals www.microforce.be (ongeveer 5minuten om hem half te laden in status bar
, voor de rest wit venster)en dan blijft hij precies haperen, weten jullie een oplossing voor dit probleem? thnx
Die site is bij mij ook erg traag. Misschien ligt het wel niet aan jouw, bij welke sites heb je het nog meer dan?
Op 1 site kan je niet echt veel bepalen.
Op 1 site kan je niet echt veel bepalen.
Verwijderd
ligt misschien aan de site zelf, bij mij duurt het ook lang om hem te openen 
welk OS, internet verbinding en browser heb/gebruik je?
welk OS, internet verbinding en browser heb/gebruik je?
dat hangt er vanaf , soms is het gamespot,dan weer gmail, is natuurlijk eel ambetant om te surfen want m'n vriend kan die site openen met zen belgacom adsl usb modem in 5sec
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 20:36 ]
Ik denk dat we hier weinig mee kunnen..... sites zijn nou eenmaal soms traag om te laden. Dat kan aan de webserver van de site liggen, of aan jouw computer die bijvoorbeeld al van alles aan het downen is....
edit: microforce laad bij mij ook niet normaal
edit: microforce laad bij mij ook niet normaal
[ Voor 12% gewijzigd door JasperE op 10-09-2004 20:39 ]
Verwijderd
ik woon 5 minuten van belgie af maar wat is ambetantVerwijderd schreef op 10 september 2004 @ 20:35:
dat hangt er vanaf , soms is het gamespot,dan weer gmail, is natuurlijk eel ambetant om te surfen want m'n vriend kan die site openen met zen belgacom adsl usb modem in 5sec
Verwijderd
ah okayVerwijderd schreef op 10 september 2004 @ 20:39:
kabel, zoals gezegd bij telenet
ben momenteel aan het downloaden, maar heb dat probleem ook als ik zelfs alleen maar 1 IE venster openstaan heb en msn,en volgens mij verbuikt msn toch niet zoveel van je lijn
Verwijderd
dus als je niet bent aant downloaden laden de sites ook zo langzaam? misschien heb je last van een virus??Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 20:43:
ben momenteel aan het downloaden, maar heb dat probleem ook als ik zelfs alleen maar 1 IE venster openstaan heb en msn,en volgens mij verbuikt msn toch niet zoveel van je lijn
Zit ook bij telenet, belgie. En site opend ook heel erg traag.
Maar een oplossing kan mss zijn, dat je moet rekenng houden dat hoe meer mensen in je straat online komne, via telenet, hoe trager het voor jou gaat.
Aangezien ik de enige ben in het dorp met telenet, heb ik hier geen probleem van.
Alreeds snelheden van 8Mb+ gehaald (was iets van 8.8
).
Maar een oplossing kan mss zijn, dat je moet rekenng houden dat hoe meer mensen in je straat online komne, via telenet, hoe trager het voor jou gaat.
Aangezien ik de enige ben in het dorp met telenet, heb ik hier geen probleem van.
Alreeds snelheden van 8Mb+ gehaald (was iets van 8.8
offtopic:
Is dit geen record met gewoon verbindingje?
)
Is dit geen record met gewoon verbindingje?
denk ik niet want me norton corporate v9 laat niets door en dan moet het nog door me vuurmuur(zonealarm) en ad-awatch(toch handig als je elke registry change ziet
)
@ Frigolamptje
waar woon jij
@ Frigolamptje
waar woon jij
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 20:48 ]
Verwijderd
dan denk ik toch wat frigolampje (koelkastlampjeVerwijderd schreef op 10 september 2004 @ 20:46:
denk ik niet want me norton corporate v9 laat niets door en dan moet het nog door me vuurmuur(zonealarm) en ad-awatch(toch handig als je elke registry change ziet)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 20:49 ]
qhead, als je op sites als www.speedtest.nl wel normale snelheden haalt ligt het waarschijnlijk niet aan jou....
neen ik heb zelfs geen router, enkel rechtstreeks aangesloten op m'n motorolaVerwijderd schreef op 10 september 2004 @ 20:48:
[...]
dan denk ik toch wat frigolampje (koelkastlampje) zegt.... ik heb geen flauw idee waar het anders aan kan liggen? ah misschien zijn er nog andere mensen bij je thuis die op de zelfde verbinding internetten?
kijk had het daarnet met google, ververste eens en hielp mr bij www.microforce.be niet
Verwijderd
Ik hebt het hier ook in Nederland, 4mbit ADSL advanced van Planet Internet, ik heb het vooral met sites in de US, maar ook hier in Nederland gaat het traag. Mijn vermoede is dat de massale downloaden van SP2 is, ik denk dat het volgende week nog wel erger wordt als via v5update de singel versie uitkomt.
Het enige dat wel goed gaat is online spelen, maar ook hier hoge pings en lag als ik een US server pak.
Het enige dat wel goed gaat is online spelen, maar ook hier hoge pings en lag als ik een US server pak.
resultaten speedtest.nl
download: 452.4KB/sec en ook aan't downen tegen 128KB/sec
upload:18.7 KByte/sec
en connection 485.0 Conn/min
download: 452.4KB/sec en ook aan't downen tegen 128KB/sec
upload:18.7 KByte/sec
en connection 485.0 Conn/min
Bikschote
http://www.langemark-poelkapelle.be/toerisme/situeer.html
het heeft mss ook te maken met het feit dat ik redelijk dicht woon tegen Gent:D
nog 'n bijkomend feit, heb soms ook dat mijn downloadvenster van IE blijft hangen, dus gewoon bvb op 2.60 van 4MB en dat hij 10 min niets doe en ik dus opnieuw probeer en het na 5keer proberen binnen is
nog 'n bijkomend feit, heb soms ook dat mijn downloadvenster van IE blijft hangen, dus gewoon bvb op 2.60 van 4MB en dat hij 10 min niets doe en ik dus opnieuw probeer en het na 5keer proberen binnen is
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 21:01 ]
Frigolamptje schreef op 10 september 2004 @ 20:46:
Zit ook bij telenet, belgie. En site opend ook heel erg traag.
Alreeds snelheden van 8Mb+ gehaald (was iets van 8.8).
offtopic:
Is dit geen record met gewoon verbindingje?)
offtopic:
Wat bedoel je met dorp? Enkel Bikschote dan? Want in Langemark-Poelkapelle ben je zeker niet de enige met Telenet, dat ben ik zeker
Je zal trouwens wel op dezelfde glasvezel aangesloten zijn want er ligt niet voor iedere deelgemeentje één lusje 
Wat bedoel je met dorp? Enkel Bikschote dan? Want in Langemark-Poelkapelle ben je zeker niet de enige met Telenet, dat ben ik zeker
En terug on-topic:
De site die de TS noemt, opent bij mij razendsnel, geen enkel probleem. Enkel het menu deed in het begin wat eigenaardig maar nu loopt alles op wieltjes.
Maar soms heb ik ook dat bepaalde sites tergend traag openen. Niks van aantrekken. Ik denk dat we de luxe van breedband veel te gewoon zijn. Ik herinner mij nog dat het binnehalen van eenvoudige foto's via mijn dial-up oneindig lang leek te duren. Ik heb er bitter weinig probleem dat een site "traag" opent want meestal heb ik toch een stuk of 5 pagina's open staan die ik moet bekijken
offtopic:
idd enkel bikschote, en wat dat glasvezel betreft, weet ik niets van af, weet enkel dat ik begin te vloeken als ie onder de 500 downt.
idd enkel bikschote, en wat dat glasvezel betreft, weet ik niets van af, weet enkel dat ik begin te vloeken als ie onder de 500 downt.
[ Voor 3% gewijzigd door Frigolamptje op 10-09-2004 21:39 ]
Verwijderd
Klinkt alsof je verbinding wordt gereset. Kan IE niet echt tegenVerwijderd schreef op 10 september 2004 @ 20:59:
het heeft mss ook te maken met het feit dat ik redelijk dicht woon tegen Gent:D
Pagina: 1