Hallo, ik ben over een paar dagen jarig en ik heb geen id wat ik moet vragen..
Weet iemand een paar tips voor mij? Budget is ong 75 euro mag er iets over liggen. Ik wilde eerst een bluetooth headset vragen, maar bij nader inzien wil ik eerst maar is kijken wat omstreeks deze dagen (weken) IN is.
8 speed dual-layer interne IDE DVD-brander NEC ND-2510
Verwijderd
mp3 speler? dvd speler/brander? kast om te casemodden?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 20:27 ]
Moet het cadeau niet een gadget zijn? anders staat het een beetje verkeerd 
Ik zou eigenlijk gewoon geld vragen en door sparen voor een iPod
Ik zou eigenlijk gewoon geld vragen en door sparen voor een iPod
[ Voor 32% gewijzigd door LifeTecH op 10-09-2004 20:27 ]
Ben ook over een paar dagen jarig maar zelf zit te denken aan een mooi mp3spelertje zoals een apple ipod (die is alvast veel te duur) of gewoon geld zodat je zelf kan kiezen waaraan je het uitgeeft.
[ Voor 11% gewijzigd door jaapieln op 10-09-2004 20:38 ]
:D
Verwijderd
Een externe 2,5" harddisk bay, sluit je 2,5" laptop drive aan op je USB/firewire poort. En sjouw die drive overal mee naar toe. Apparaatje zelf heb je voor paar tientjes, driveje zelf koop je d'r los bij, of schroef je uit een ouwe laptop.
Hoe kunnen wij nu bepalen wat jij leuk vind? Als je het echt niet weet vraag je gewoon geld en koop je er later iets leuk mee
Iets wat "IN" is is een hopeloze aanname doen. Je loopt dan tenslotte al achter de feiten aan. "Von Dutch" is "IN", maar voor mij allang weer "uit".thecompany schreef op 10 september 2004 @ 20:21:
maar bij nader inzien wil ik eerst maar is kijken wat omstreeks deze dagen (weken) IN is.
Ik zou toch iets kiezen wat je echt nodig hebt//
Voor 75 euro heb je extra geheugen, kan nooit kwaat.
Ik zat meer te denken aan de Yakumo DVD Master DX4, is dat een redelijk goed spelertje voor het geld??
Beter idee, vraag een dinee bon, en ga met je vriendin uit eten, dat levert je meer op..
Ik ben iemand die liever met vrienden een avond gaat stappen, dan dat ik iets matterialistisch heb...
Je heb 2 mogelijkheiden:
* Geld vragen en verder sparen, een mp3 speler van 75 euro WIL je niet
* Geniet ervan, en ga een avondje met vrienden/vriendin weg.
Ik ben iemand die liever met vrienden een avond gaat stappen, dan dat ik iets matterialistisch heb...
Je heb 2 mogelijkheiden:
* Geld vragen en verder sparen, een mp3 speler van 75 euro WIL je niet
* Geniet ervan, en ga een avondje met vrienden/vriendin weg.
Hij wil gewoon kijken wat "hot" is deze tijd, niks mis mee toch?Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 21:29:
wat is IN nou voor een domme reden om iets te vragen voor je verjaardag.
je koopt iets voor jezelf, niet omdat andere mensen het hebben (meelopers)
Ehm, bedenk zelf wat je wilt hebben, daar is GT niet voor.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()