Het zit zo, ik denk dat dit al een half jaartje bezig is, maar de laatste tijd wordt het toch wel heel erg. Misschien sinds een half jaar terug hoor ik me moederbord rare klik-geluiden maken. Eigenlijk dezelfde geluiden die die maakt als je hem opnieuw opstart (beetje lastig uit te leggen), dat doet die gewoon willekeurig soms. Misschien gebeurde het toen eens per week dat die tijdens die geluiden oppeens spontaan reboote. Maarja, boeide me niet zoveel eigenlijk 
Sinds 3/4 maanden terug kreeg ik blauwe schermen in windows xp, hij zei dan dat er gezeur was met het geheugen 'pfysical memory dump' ofzo gaf die toen aan. Na een aantal keren dat gehad te hebben, heb ik windows opnieuw geinstalleerd....
Ik kreeg al snel na die installatie telkens deze foutmelding:

en ook de gebruikelijke blauwe schermen kwamen regelmatig terug...
De laatste dagen krijg ik heel vaak resets, vooral als ik me webcam gebruik onder msn (klinkt vaag...). Ik speel soms wel eens half-life natural selection en daarbij heb ik het probleem nooit. Ook als ik me systeem met rust laat is er helemaal niks aan de hand, kan ik hem zo een dag laten draaien.
Net heb ik een aantal testjes gedaan door me geheugen te verplaatsen in mijn banks, maar precies dezelfde foutmeldingen blijf ik houden.... Ik heb echt geen idee meer wat het zou kunnen zijn. Is dit misschien softwarematig?, als het me moederbord is gooi ik er gewoon een nieuwe in, maarja, moet ik wel zeker van zijn dan
Athlon xp 1800
EPOX 8kha+
2x 256 ddr geheugen
Sinds 3/4 maanden terug kreeg ik blauwe schermen in windows xp, hij zei dan dat er gezeur was met het geheugen 'pfysical memory dump' ofzo gaf die toen aan. Na een aantal keren dat gehad te hebben, heb ik windows opnieuw geinstalleerd....
Ik kreeg al snel na die installatie telkens deze foutmelding:
en ook de gebruikelijke blauwe schermen kwamen regelmatig terug...
De laatste dagen krijg ik heel vaak resets, vooral als ik me webcam gebruik onder msn (klinkt vaag...). Ik speel soms wel eens half-life natural selection en daarbij heb ik het probleem nooit. Ook als ik me systeem met rust laat is er helemaal niks aan de hand, kan ik hem zo een dag laten draaien.
Net heb ik een aantal testjes gedaan door me geheugen te verplaatsen in mijn banks, maar precies dezelfde foutmeldingen blijf ik houden.... Ik heb echt geen idee meer wat het zou kunnen zijn. Is dit misschien softwarematig?, als het me moederbord is gooi ik er gewoon een nieuwe in, maarja, moet ik wel zeker van zijn dan
Athlon xp 1800
EPOX 8kha+
2x 256 ddr geheugen
[ Voor 3% gewijzigd door Paniohitus op 10-09-2004 20:13 ]
BF1: Don-Panio