Jouw probleemstelling is helaas bar onduidelijk. Ik zie slechts een doelloos samenraapsel van een paar woorden en ik zie ook nergens terug of je überhaupt ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. En dat is nou nét niet de bedoeling hier op GoT. Aangezien je kennelijk een DVD wil branden, verwijs ik je naar de FAQ van dit subforum onder het kopje "Hoe kan ik het beste een CD/SVCD/DVD branden?". Daarin staat duidelijk dat je voor dit soort vragen in AV moet wezen en er staan ook een hoop nuttige linkjes naar websites met honderden tutorials
Aangezien je hier relatief nieuw bent en al gelijk de plank misslaat qua het gebruik van GoT, raad ik je aan om terug te klikken naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en deze alsnog in z'n geheel te doornemen, incluis de onderliggende linkjes. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten. Dan draag je alleen maar een bijdrage aan een beter GoT