HP Deskjet 720 kapot.

Pagina: 1
Acties:

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08 16:24
Pas geleden ging mijn HP 720 printer gek doen. Alle lichtjes begonnen te knipperen met rood en groen enz. Mijn pa had dat ding ff onderzocht en zag dat er onderaan de printer een ijzeeren plaatje zit dat het papier naar de rollers achter moet leiden. Alleen beweegt dat plaatje niet meer. Nou wil mijn pa het zelf maken maar hij weet niet hoe dat plaatje moet kunnen bewegen... dus met behulp van wat beweegt dat ijzeren plaatje? Dus met een veer ofzo :? Misschien dat iemand zou achterin zijn printer zou willen kijken en vertellen hoe dat ding moet bewegen?

• benchMarc
Niemand die ff kan kijken?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Als er nog garantie op zit kun je hem denk ik beter op sturen naar HP.

Heb hier nu geen HP staan maar als ik thuis ben kan ik mischien wel ff voor je kijken ;)

• benchMarc
Nee garantie is allang vervallen :(

Verwijderd

Dat plaatje is waarschijlijk niet de boosdoener... wat je moet doen is de hele printer schoonmaken... dit betekend dat je hem helemaal uit elkaar moet halen en goed schoonmaken... vervolgens voor de drijfstang wat naaimachine-olie gebruiken (nr8)... :)

Waarschijnlijk is echter de printer elektronisch defekt en hier doe je helemaal niets aan.. :(

Reparatiekosten bij HP zijn ongeveer 200 gulden.... heb je al bijna een nieuwe printer voor.

• benchMarc
Nee het is wel iets met dat plaatje. Als je het handmatig omhoog drukt dan doet ie het wel gewoon.
Pagina: 1