Toon posts:

inloggen exchange lukt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal
ik heb nu na veel moeite mijn exchange 2003 server draaien .
bedankt allemaal voor jullie reacties.
nou rest mij nog 1 probleem.
als administrator kan ik wel inloggen op de email server.
maar nou wou ik mijn vader laten inloggen via zijn browser bij hem thuis en zij dat hij er niet op komt?????????
maar het gekke is alles staat het zelfde ingesteld in de active directory users en computers.

dus onder alle tabbladen staat het zelfd wel andere naam natuurlijk
mis ik nou weer een lullig dingetje of ben ik nog iets belangrijks vergeten.

alles is welkom groetjes mij

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Klik in AD users & Computers, op exchange tasks > create mailbox...

klaar :)

ps. Zorg wel dat je paps account een password heeft ;)

trouwens als je vader moet inloggen als piet@domeinnaam.com moet je in dat boxje piet typen en niet de hele mailadres.

[ Voor 33% gewijzigd door spone op 10-09-2004 20:07 ]

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
OWA access wel enabled op dat account :?

tip: raadpleeg eens wat vaker de site van microsoft (www.microsoft.com/exchange) voordat je met dit soort simpele vragen komt

kijk als je een geavanceerd probleem (een echt probleem) hebt Ok, maar dit staat gewoon in de boekjes :)

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
zwelgje schreef op 10 september 2004 @ 20:35:
OWA access wel enabled op dat account :?

tip: raadpleeg eens wat vaker de site van microsoft (www.microsoft.com/exchange) voordat je met dit soort simpele vragen komt

kijk als je een geavanceerd probleem (een echt probleem) hebt Ok, maar dit staat gewoon in de boekjes :)
ik weet niet of t aan mij ligt maar wat jij zeg dat doe ik echt wel maar ik vind echt nooit wat bruiksbaar bij hun.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:08
Hoi the80best,

Deze vraag is inderdaad wel vrij simpel te vinden via google/microsoft/got/boek, maar mischien moet je daar soms iets meer moeite voor doen. Het is gebruikelijk dat je niet alleen op nederlandse termen zoekt, maar ook engelse gebruikt veel nederlands is niet aanwezig in it land.

En volgens mij kun je dan echt wel vinden dat je bij het account OWA kunt aanzetten in je active directory bij de gebruiker eigenschappen.

Zou je de volgende keer eerst zelf willen zoeken, en als het dan echt niet lukt vermeld dan even op welke termen je gezocht hebt. Verder is het aan te raden dat je deze faq(Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-got) even gaat doorlezen, hier staat in wat we van jou verwachten als user :).

Verder, termen als "alles is welkom groetjes mij" mag je gewoon weglaten, wij op got zullen je altijd proberen te helpen als jij een duidelijk topic start waarin duidelijk staat wat je zelf al geprobeerd hebt :)

Dit topic is gesloten.