Toon posts:

[SUSE 9.1 Pro] Nieuwe clean install

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb 2 weken geleden suse voor de 1e keer geinstalleerd zonder de update omdat mijn netwerk niet goed geconfiguurd was. Daardoor moet je nogal wat aanpassingen doen in het systeem om alles goed werkende te krijgen.

Is het zo dat als je een clean install doet met een goede configuratie van je netwerkkaart, heb ik dan een beter werkend systeem en mount hij dan meteen de andere WinXp machines??

• roodhoedje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-02 19:01
wat bedoel je met goede configuratie, want met yast kan je gewoon alles instellen kwa netwerk dus ik zou daar eerst naar kijken voordat je een clean install doet.

Het windows netwerk heeft meer met samba te maken dan met je netwerk config :).
Samba instellingen kan je ook veranderen in yast of in /etc/samba/ en dan de config file

(met de install gebruik je ook yast om je netwerk in te stellen er zit volgens mij helemaal geen verschil tussen kwa opties)

[ Voor 23% gewijzigd door roodhoedje op 10-09-2004 20:02 ]

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mjah, sorry, maar je topicstart is zo onduidelijk en je geeft zo slecht aan wat je wil dat ik deze draad niet ga laten uitkomen op een helpdesk-draad.

Lees voordat je een nieuw topic opent ook even de NOS policy - updated 01/04/03 en de FAQ Non-Windows Operating Systems - update: 08/04/2004 door.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Dit topic is gesloten.