ik heb voor school een portable hard-disk nodig, kan ik op die harddisk spellen en programma`s zetten en die vervolgens op school uitvoeren? je kan geen programma`s installeren op school.
Verwijderd
Ga ik er even vanuit dat we het hebben over Windows XP computers, dat vermeld je namelijk niet in de TS.Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 18:30:
ik heb voor school een portable hard-disk nodig, kan ik op die harddisk spellen en programma`s zetten en die vervolgens op school uitvoeren? je kan geen programma`s installeren op school.
Games en dergelijken gaat waarschijnlijk niet lukken. Die hebben namelijk registersleutels nodig, en die staan gewoon op je Windows partitie (ga ik er even vanuit dat je die portable HDD alleen als opslag gebruikt).
win xp en portable opslag ja.
is er geen manie om dat te veranderen?
is er geen manie om dat te veranderen?
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 18:35 ]
Verwijderd
Daan gaat het waarschijnlijk niet lukken.Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 18:34:
win xp en portable opslag ja
Al hoewel, Unreal Tournament (1 en 2003/4 volgens mij ook) kunnen zonder register spelen. Zoek een paar van die spellen en het moet te doen zijn
Omelette du fromage!
Het zal waarschijnlijk niet voor niets zijn dat je geen spellen en dat soort dingen uitvoert.
Het gaat niet lukken als die spellen register sleutels en dergelijke nodig hebben nee.
Zelfde geld voor de programma's
Het gaat niet lukken als die spellen register sleutels en dergelijke nodig hebben nee.
Zelfde geld voor de programma's
Weet je wel hoeveel programma's werken zonder register sleutels? (Dan bedoel ik dus spellen en andere software)Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 18:32:
[...]
Ga ik er even vanuit dat we het hebben over Windows XP computers, dat vermeld je namelijk niet in de TS.
Games en dergelijken gaat waarschijnlijk niet lukken. Die hebben namelijk registersleutels nodig, en die staan gewoon op je Windows partitie (ga ik er even vanuit dat je die portable HDD alleen als opslag gebruikt).
Als je windows op een aparte partitie installeert en de rest van je software dus op (een) andere en je formatteert alleen je windows schijf moet je is gaan kijken hoeveel het eigenlijk nog doet.
Soms is dat met een foutmelding, soms werkt het gewoon.
Ut (2003), MOHAA en Quake 3 Arena werken al zeker, net als bijvoorbeeld winamp.
Zelfs instellingen opslaan werkt vaak nog omdat bij het opstarten het programma controleert wat de map is waar de applicatie vanuit wordt gestart. Natuurlijk geldt ook dit niet voor alle werkende software, maar het is gewoon een kwestie van het testen van de gewenste software die je wilt gaan gebruiken.Cyphax schreef op 10 september 2004 @ 18:39:
Heel veel games (waaronder idd de UT games) werken wel zonder registry key, je kan alleen bijvoorbeeld de instellingen niet opslaan. Programma's werken zelfs vaak ook nog wel (bijvoorbeeld heel office 97), maar je moet het eigenlijk gewoon uitproberen omdat het verschilt van programma per programma (of game).
[ Voor 31% gewijzigd door Hann1BaL op 10-09-2004 18:42 ]
Heel veel games (waaronder idd de UT games) werken wel zonder registry key, je kan alleen bijvoorbeeld de instellingen niet opslaan. Programma's werken zelfs vaak ook nog wel (bijvoorbeeld heel office 97), maar je moet het eigenlijk gewoon uitproberen omdat het verschilt van programma per programma (of game).
[ Voor 7% gewijzigd door Cyphax op 10-09-2004 18:40 ]
Saved by the buoyancy of citrus
kan je ergens nagaan of iets een sleutel aanmaakt?
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 18:45 ]
ja: start -> uitvoeren -> regedit: zoek dan naar een key van het programma in kwestie
Er is daar een programma voor, wat een .exe kan openen en kan weergeven wat hij allemaal schrijft in het registery.
Ik weet vb dat Hitman 2 perfect van een ipod kan gespeeld worden, maar die wordt wel beetje warm, héhé
Ik weet vb dat Hitman 2 perfect van een ipod kan gespeeld worden, maar die wordt wel beetje warm, héhé
ja daar had ik al een beetje rondgekeken, mja iig ik ga maandag wat proberenHann1BaL schreef op 10 september 2004 @ 18:47:
ja: start -> uitvoeren -> regedit: zoek dan naar een key van het programma in kwestie
quake 3 arena gaat ook volgens mij
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Je kan ook dit programma gebruiken:Hann1BaL schreef op 10 september 2004 @ 18:47:
http://www.sysinternals.com/ntw2k/source/regmon.shtml
Als je die keys vervolgens wegschrijft in een *.reg bestandje (exporteren van de betreffende sleutel kiezen) en op de hdd zet, dan is een dubbelklik genoeg om de registersleutels op de juiste plaats in het register te zetten en je kan je spel spelen
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Die beveiliging zal er niet voor niets op zitten. 
Verder is alles wat je vraagt redelijk eenvoudig te vinden; kwestie van uitproberen en een beetje onderzoek dus
Verder is alles wat je vraagt redelijk eenvoudig te vinden; kwestie van uitproberen en een beetje onderzoek dus
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()