Abit KV7 + AMD XP Mobile 2600+

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• PuijkeN
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 10:21
Simpel vraagje.... zal deze cpu werken op dit moederbord ? Thx :)

PVOutput

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Simpel antwoord: Waarom zou hij het niet kunnen ;)

Kijk eens op de site van Abit naar welke cpu's ondersteund worden. Bij mijn weten is een XP mobile een low power barton ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

http://www.abit.com.tw/test_report/KV7/index.php B)

Had je ook zelf kunnen vinden met wat meer moeite ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Welke processors kan ik allemaal op mijn mobo prikken?" :)

Het is hier op GoT in ieder geval de bedoeling dat je vooronderzoek pleegt eer je een topic opent. Daaronder valt o.a.het raadplegen van de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum. Aangezien je hier relatief nieuw bent, raad ik je aan om terug te klikken naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en deze alsnog in z'n geheel te doornemen. Zodoende kun je meer misstappen in de toekomst voorkomen ;)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:20
Nou, misschien al eens zelf wat uitgezocht :?

Maare, schijnbaar wel als ik naar dit topic kijk: DDR266 -> DDR400 in dit systeem?

En check ook eens met google want ik vind dit een bijzonder magere topicstart (vind je o.a. dergelijke artikelen waarin dit gezegd wordt "Allerdings erkennen nur wenige Hauptplatinen den modifizierten Prozessor, denn ein Mobile Athlon ist in einem Sockel-A-System naturgemäß nicht vorgesehen gewesen. Das Einpflegen der CPU-Information kann daher als Fleißarbeit der Motherboard-Hersteller gelten. Gute Erfahrungen haben wir während unserer Tests mit dem MSI KT880 Delta sowie dem Abit KV7 gemacht.

"

Paar minuutjes werk :X

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.