Toon posts:

Opstartprobleem Acer Travelmate 4000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik kreeg deze week mijn nieuwe Travelmate 4000 van Acer binnen en heb toen zodra ik daar de kans voor kreeg de standaard installatie deraf gegooid, en windows XP pro geinstalleerd. Voor de drivers heb ik netjes de drivers van de meegeleverde cd gebruikt.
Nu het probleem. Wanneer ik opstart blijft hij heel lang in het "welcome" scherm hangen (ik denk wel een minuut of 5) en daarna start hij pas op. Dit is vreemd aangezien er verder weinig bijzonders nog opstaat. Wanneer hij eenmaal is opgestart werkt hij weer prima.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen ?
Bedankt !

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 17:19:
Beste mensen,

Ik kreeg deze week mijn nieuwe Travelmate 4000 van Acer binnen en heb toen zodra ik daar de kans voor kreeg de standaard installatie deraf gegooid, en windows XP pro geinstalleerd. Voor de drivers heb ik netjes de drivers van de meegeleverde cd gebruikt.
Nu het probleem. Wanneer ik opstart blijft hij heel lang in het "welcome" scherm hangen (ik denk wel een minuut of 5) en daarna start hij pas op. Dit is vreemd aangezien er verder weinig bijzonders nog opstaat. Wanneer hij eenmaal is opgestart werkt hij weer prima.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen ?
Bedankt !
Chipset drivers al geinstalleerd? ;)
(staan geloof in een ander mapje... dus is logisch dat ik het zeg want zelf was ik het de 1e keer ook vergeten :))

[ Voor 9% gewijzigd door Roberto op 10-09-2004 17:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jah, die staan geinstalleerd...