Shit man
heb weer een DVD foutmelding (alweer) dit is dus al de 2 keer.. nu heb ik hem alleen helemaal in het nederlands als ik dus de dvdFILM in de dvd speler stop en op play drukt geeft ie deze foutmeldig: Fatale uitzondering OE op 0028:6FF000EF
DE huidige toepassing wordt afgesloten.
Uitzondering OE is opgetreden op 0028:66FF000EF in VxD ---. Dit is aangeroepen vanaf 0028:C00736 in VxD VKD (o1) + 00000 1DO. U kunt mogenlijk normaal doorgaan.
*druk op een toets om veder te gaan
* press control alt delete om u compuer opnieuw op te starten (u verliest al u gegevens)
BIjde doet hij dus niet meer zowel druk op een toets om door te gaan als de computer opnieuw op te starten hij loopt gewoon helemaal vast!
zodat ik die stekker eruit moet trekken. Het ligt niet aan de Film want die odet het wel gewoon op een andere DVD speler...
'Kan iemand me helpen.?
thanks
greez
Z
DE huidige toepassing wordt afgesloten.
Uitzondering OE is opgetreden op 0028:66FF000EF in VxD ---. Dit is aangeroepen vanaf 0028:C00736 in VxD VKD (o1) + 00000 1DO. U kunt mogenlijk normaal doorgaan.
*druk op een toets om veder te gaan
* press control alt delete om u compuer opnieuw op te starten (u verliest al u gegevens)
BIjde doet hij dus niet meer zowel druk op een toets om door te gaan als de computer opnieuw op te starten hij loopt gewoon helemaal vast!
'Kan iemand me helpen.?
thanks
greez
Z