Hi,
Een paar dagen geleden waren mijn cdroms uit deze computer. Ik dacht dat 't aan alcohol lag, dus verwijderde 'm en toen deed alles 't weer na autodetect in de bios. Daarna installeerde ik alochol weer, en toen waren mijn cdroms weer weg.
Toen heb ik alcohol weer weggehaald, en zijn mijn cdroms in deze computer weggebleven.
Ik deinstalleer de cdroms in computerbeheer en start mijn computer weer op.
Wanneer hij de hardware heeft gevonden en ik mijn pc weer opnieuw opstart is 't probleem er nog steeds.
In de bios staat dat de cdroms niet geinstalleerd zijn, en ik kan ze ook niet installeren (autodetect).
Ik heb aspi4all geprobeert en dat lukt ook niet.
Ik heb 2 cdrom spelers, 1 normale(master), en 1 die kan branden(slave).
Mijn master kan ik wel openen, en mijn slave niet....vaag
weet iemand misschien hoe dit komt? ik heb op 't forum gezocht en google, en microsoft knowledge base, maar niks helpt.
ik heb mijn kast niet open gemaakt, dus er is niks mis met de hardware.
weet iemand wat ik kan doen?
Een paar dagen geleden waren mijn cdroms uit deze computer. Ik dacht dat 't aan alcohol lag, dus verwijderde 'm en toen deed alles 't weer na autodetect in de bios. Daarna installeerde ik alochol weer, en toen waren mijn cdroms weer weg.
Toen heb ik alcohol weer weggehaald, en zijn mijn cdroms in deze computer weggebleven.
Ik deinstalleer de cdroms in computerbeheer en start mijn computer weer op.
Wanneer hij de hardware heeft gevonden en ik mijn pc weer opnieuw opstart is 't probleem er nog steeds.
In de bios staat dat de cdroms niet geinstalleerd zijn, en ik kan ze ook niet installeren (autodetect).
Ik heb aspi4all geprobeert en dat lukt ook niet.
Ik heb 2 cdrom spelers, 1 normale(master), en 1 die kan branden(slave).
Mijn master kan ik wel openen, en mijn slave niet....vaag
weet iemand misschien hoe dit komt? ik heb op 't forum gezocht en google, en microsoft knowledge base, maar niks helpt.
ik heb mijn kast niet open gemaakt, dus er is niks mis met de hardware.
weet iemand wat ik kan doen?