Toon posts:

Beeld flikkerd:S

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hej ik heb een vraag

Mijn beeldscherm flikkerd. Gaat vaak aan en uit. Soms doet het een hele tijd goed en af en toe begint het meteen als ik windows heb opgestart Ik heb al verschillende drivers erop gehad, nieuwere en oudere versies. Ook heb ik al andere beeldschermen geprobeerd. Kan het aan de videokaart liggen? Of misschien iets anders?

Alvast bedankt

Martijn

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Wat voor systeem heb je? Wat voor windows versie?
Andere videokaart proberen. Systeem te warm misschien?

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08 09:36

De Nelis

en anders maar niet...

Het kan inderdaad aan je videokaart liggen, denk aan: refreshrate (maar aangezien het soms meteen is en soms niet zal dat het niet zijn denk ik :)) of misschien wordt je kaart te warm, zit ie op een geaard stopcontact aangesloten, is je powercable in orde?

[ Voor 8% gewijzigd door De Nelis op 10-09-2004 15:58 ]

time is infinite, but each week is ten hours short..

Verwijderd

Wat voor beeldscherm heb je? Videokaart?

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * zou je ook eens kunnen bekijken voordat je een topic post.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 15:58 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:47
Als het met andere videokaarten hetzelfde is, dan lijkt het mij dat het toch echt aan je monitor ligt.
Heb je al een andere monitor geprobeert, dit kon ik namelijk niet uit je startpost opmaken.

Verwijderd

Je moet je refreshrate van je beeldscherm hoger zetten. Dit doe je bij configuratiescherm -> Beeldscherm -> Instellingen -> Geavanceerd -> Beeldscherm.

Hij staat nu waarschijnlijk op 60 hz probeer als je beeldscherm het bij die resolutie het aan kan op minstens 85 hz te zetten.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
NielsOveres schreef op 10 september 2004 @ 15:58:
Heb je al een andere monitor geprobeert, dit kon ik namelijk niet uit je startpost opmaken.
Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 15:55:
Ook heb ik al andere beeldschermen geprobeerd.
Lezen.. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door MADG0BLIN op 10-09-2004 16:00 ]

• De Bij
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Een kennis van mij heeft ooit ook eens hetzelfde probleem gehad het lag uiteindelijk aan de vga aansluiting op de videokaart, waarvan een soldeerpuntje los was. dus soms wel en soms geen contact maakte :)

check mijn webshop!

• Obliterator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-07 17:45
Ik had hetzelfde met mijn GeForce 3. De koeler draaide niet meer....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 15:55:
Hej ik heb een vraag

Mijn beeldscherm flikkerd. Gaat vaak aan en uit. Soms doet het een hele tijd goed en af en toe begint het meteen als ik windows heb opgestart Ik heb al verschillende drivers erop gehad, nieuwere en oudere versies. Ook heb ik al andere beeldschermen geprobeerd. Kan het aan de videokaart liggen? Of misschien iets anders?

Alvast bedankt

Martijn
Als je flikkerd schrijfd moed je ook gaad en doed en begind schrijven

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08 09:36

De Nelis

en anders maar niet...

Ok er zit een foutje in maar het is een beetje miereneukerig dit vind je zelf ook niet ? Het is schijnbaar goed overgekomen bij de rest dusseh.

time is infinite, but each week is ten hours short..

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
denk toch de videokaart

[ Voor 86% gewijzigd door PilatuS op 10-09-2004 19:41 ]

Pagina: 1