Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Is Telfort goedkoper dan T-mobile?

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Wisten jullie dat Telfort momenteel de goedkoopste GSM-provider is. Ik heb een oude T-mobile abb. en die kan ik niet meer verlengen icm met de oude tarieven (BEN tarieven) :( . Sinds Ben is overgegaan naar T-mobile is het bellen stukken duurder geworden :( .

Nadat ik de verschillende abb. in Nederland heb vergeleken, bleek dat Telfort de goedkoopste is. Zie hieronder een vergelijking tussen Telfort 300 en T-mobile 300:

Telfort 300:
Extra info:
* 1e 4 maanden 50% korting op de abonnementskosten
* Tijdens de actieperiode betaalt u geen aansluitkosten
* Gratis bellen naar voicemail binnen Nederland

Contractduur : 1 jaar
Bedrag per maand : € 32.50
Gratis minuten per maand : 300 min
Bellen naar vast (piek) : € 0.11 p/min
Bellen naar vast (dal) : € 0.11 p/min
Bellen naar mobiel (piek) : € 0.11 p/min
Bellen naar mobiel (dal) : € 0.11 p/min
Aansluitkosten : € 0.00
Starttarief per gesprek buiten de belbundel : € 0.05
SMS per bericht : € 0.18
Resterende belminuten meenemen : 1 maand
Nu 4 maand(en) 50% korting op de belbundel
GPRS per Mb : € 1.50
MMS per bericht : € 0.45

T-mobile 300:
Extra info:
* 50% korting op de aansluitkosten t.w.v. € 26,25
* Bij aanschaf van een SMS bundel de laatste 3 maanden gratis SMS bundel.
* Geen verschil tussen piek en dal
* 1 tarief voor binnen en buiten de bundel
* 1 tarief voor vast en mobiel (m.u.v. koopnummers)
* SMS, MMS en T-Zone bundels op maat voor jouw gebruik

Contractduur : 1 jaar
Bedrag per maand : € 36.50
Gratis minuten per maand : 300 min
Bellen naar vast (piek) : € 0.12 p/min
Bellen naar vast (dal) : € 0.12 p/min
Bellen naar mobiel (piek) : € 0.12 p/min
Bellen naar mobiel (dal) : € 0.12 p/min
Aansluitkosten : € 26.25
Starttarief per gesprek buiten de belbundel : € 0.06
SMS per bericht : € 0.22
Resterende belminuten meenemen : 2 maanden

Ik zit te twijfelen tussen het verlengen van mijn T-mobile en het nieuw afsluiten bij Telfort. Wat zijn jullie ervaringen bij Telfort. Denk bijvoorbeeld aan bereikbaarheid, service enz.

P.s. info over de tarieven heb ik kunnen halen uit bestelmaar.nl

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Wist je dat T-Mobile momenteel net zo duur is al KPN HI? (binnen de bundel)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:11

De Nelis

en anders maar niet...

Qua bereikbaarheid is T-Mobile net een tikkeltje prettiger naar wat ik van de mensen uit mijn omgeving meekrijg :)

time is infinite, but each week is ten hours short..

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:00

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Zie ook [rml][ ABBO] Telfort - GSMWeb.nl[/rml]. GSMWeb is erg aan het stunten met Telfort, wat dat betreft zou ik met een boog om T-Mobile heenlopen.

Zelf heb ik nu ruim een jaar Telfort, nooit problemen met dekking, niet in Nederland en niet in het buitenland (België, Duitsland, Oostenrijk), alleen wil GPRS in het buitenland niet altijd lekker, maar dat kan ook zijn omdat de paal daar het niet ondersteund.
Van de service kan ik niks zeggen, een keer gebeld, direkt en goed antwoord gekregen.

edit:
Telfort 300 bij GSMweb voor €7,50 per maand

[ Voor 6% gewijzigd door Maasluip op 10-09-2004 15:54 ]

Signatures zijn voor boomers.

Verwijderd

ik vind telfort toppie
heb een jaar geleden via gsmweb.nl een abotje afgesloten voor
12.50 per maand
500 belminuten ( alleen naar telfort en vaste telefoon geldend, mar dat boeide me neit omdat me vriendin en ik nogal ver uit elkaar wonen en zij dus ook zon abotje nam was het heerlijk goedkoop :) )
ben altijd goed bereikbaar
helpdesk als je een probleem heb altijd vriendelijk.
maar telfort is geen slechte provider :)

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ginz schreef op 10 september 2004 @ 15:49:
Wist je dat T-Mobile momenteel net zo duur is al KPN HI? (binnen de bundel)
Ja, echt k^@#$% :( . Ik heb altijd mijn abb. kunnen verlengen met de Ben tarieven :) . Over een maand is er weer een jaar voorbij. Ik belde ze net op en kreeg te horen dat als ik mijn contract wil verlengen ik over moest op de nieuwe tarieven van T-mobile :( . Ik schrok van de prijzen. Ik denk dat ik toch maar overga op Telfort. Nu nog een leuke toestel erbij zoeken. Ik zelf zat te denken aan de 6230 van Nokia.

• De Bij
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Telfort is opzich de goedkoopste aleen aan bereikbaarheid scheelt het nogal.
hier in huis bijv maar 1 streepje bereik, en dat is nou juist de plaats waarin ik hem het meest gebruik! :(

Na mn verplichte jaar zeg ik dan ook mijn abbo op.

check mijn webshop!

• weazle
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 09:52
Bereikbaarheid is erg afhankelijk van waar je woont. Wil je weten hoe goed de ontvangst bij jou in de buurt is zou ik het aan de buren vragen.

Ik woon zelf in het centrum van Groningen en heb daar volle ontvangst met Telfort, terwijl mijn vriendin met T-mobile een slechte ontvangst heeft. Ik heb zelf eigenlijk nog nooit ontvangstproblemen met Telfort gehad, en ook in het buitenland zijn ze vaak goedkoper als andere providers, is wel prettig in de vakantie.

Verwijderd

De Bij schreef op 10 september 2004 @ 17:06:
Telfort is opzich de goedkoopste aleen aan bereikbaarheid scheelt het nogal.
hier in huis bijv maar 1 streepje bereik, en dat is nou juist de plaats waarin ik hem het meest gebruik! :(

Na mn verplichte jaar zeg ik dan ook mijn abbo op.
heb je er ook al over geklaagd? telfort is eigenlijk de enige provider die wel eens serieus iets met bereik-klachten doet. (let wel, ik zeg "wel eens"). is het niet voor jou, dan wel voor de mensen bij jou uit de buurt :)

Verwijderd

www.zoekdekking.nl is een goede site. Deze wordt steeds uitgebreider, en je kan je ervaringen er ook in kwijt. De dekking kan echt per postcode verschillen. O2 had destijds ook een actie dat je netwerkgaten moest dgg en dat je dan een XDA kon winnen. Dus wat dat betreft lijken ze het wel belangrijk te vinden. Maar in de praktijk gaan mensen ervan uit dat de dekking van de providers goed is, en dat mag ook wel. Theoretisch hebben ze allemaal ca 99% buitendekking. Maarja kan soms ook erg handig zijn om binnen te bellen :*) en die is niet meegerekend.

• AirtjE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-11 00:54
Nou same prob hier, moest 'm verlengen, wilde ook eindelijk een nieuwe foon want het was gewoon tijd ervoor na 3 jaar zelfde gsm (erg versleten). Na heel veel overwegen dus een 2jarig T-Mobile Sim-Only 225 genomen (14,75 p/mnd) + 3 maanden gratis + SMS bundel 80 genomen (waarvan laatste 12 maanden gratis). En dan maar een losse foon erbij Z600 voor 170eur. vond ik prima.
Pagina: 1