Bij het bedrijf waar ik werk heeft een wens om grote bestanden te kunnen versturen en ontvangen. Via mail is dit niet zo gewenst (het gaat om bestanden tot wel 200Mb). Ons idee was om een FTP server op te zetten waarbij een gebruiker (oftewel mijn collega) simpel een gebruikersnaam en wachtwoord op kan zetten waar de andere partij mee kan downloaden. Ook zou deze login dan binnen een ingestelde periode (laten we zeggen 1 dag) moeten verlopen.
De server zou in de serverruimte moeten komen te staan en de gebruikers zouden dan (het liefst) via een webinterface het bestand klaar kunnen zetten en de username en password in voeren.
Ik heb het Internet al afgestruind voor een programma als dit, maar nog niet iets gevonden wat gebruiksvriendelijk genoeg is. Bestaat dit gewoon niet, of heb ik toch niet goed genoeg gezocht?!
De server zou in de serverruimte moeten komen te staan en de gebruikers zouden dan (het liefst) via een webinterface het bestand klaar kunnen zetten en de username en password in voeren.
Ik heb het Internet al afgestruind voor een programma als dit, maar nog niet iets gevonden wat gebruiksvriendelijk genoeg is. Bestaat dit gewoon niet, of heb ik toch niet goed genoeg gezocht?!