Toon posts:

[Catalyst 4.8/4.9] Control Center wil niet opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik Catalyst 4.8 of 4.9 installeer met het Control Center krijg ik bij het rebooten of bij het opstarten ervan volgende foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/SS1ZG5J0HEK6/picserver.jpeg

Deze foutmelding krijg ik zelfs na een herinstallatie van Windows XP Pro met SP 2.
Mijn videokaart is een R9800 Pro op een Asus P4P800 Deluxe met P4 2.8 en 1GB DDR400. De drivers komen van de ATI-site. Heeft iemand een idee hoe je dit zou kunnen oplossen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

offtopic:
wat een lelijk kleurenschema :+

Drivers gooi ik toch even naar het VB; in SA hoort het zeker niet :)

SA > VB

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Nesto
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09-2021

Nesto

Chef du production

Ik heb last van exact hetzelfde. Ik heb voorlopig het Control Center maar weer even verwijderd, tot er een oplossing voor is.

(Catalyst 4.8 trouwens)

[ Voor 10% gewijzigd door Nesto op 10-09-2004 20:01 ]

Yes - OEM

Verwijderd

.NET framework wel geinstalleerd mag ik hopen?

Verwijderd

idd...anders doet hij het niet...je moet .net framework 1.1 van microsoft hebben wil hij draaien...anders blijf je errors krijgen

Verwijderd

"The application failed to initialize properly (0xc0000135)."
ofwel:

Installeer de .NET Framework Redistributable opnieuw.

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-06 18:51
offtopic:
Ik vind CLI.exe niet op mijn pc, en ik heb nogtans C4.9 :+

Verwijderd

de 4.9 CCC deed ook moeilijk bij mij, uninstall was de oplossing en gewoon vrolijk het oude cp gebruiken.

Verwijderd

Lezen! bij ATI-driverpage:

Supported on the RADEON 9500, RADEON 9600, RADEON 9700, RADEON 9800, RADEON X300, RADEON X600, or RADEON X800 Series of products.
Note: you must have Microsoft’s .NET Version 1.1 Framework installed.

• TagTag
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:51

TagTag

Chevrolet Corvette rocks

Ik had Control Centre ook geinstalleerd, maar die gaf zelfs een blauw scherm, dus ik heb hem er weer af gekicked. Daarna geen problemen meer gehad. En ja, ik heb een 9700 pro en net framework 1.1.
Trouwens de omegadrivers werken uitstekend hier, genoeg in te stellen voor mij.

Macbook 2,4ghz, Acer Aspire 1694v1, Athlon Thunderbird 1,2ghz en Phenom II X3 720 BE

Verwijderd

TagTag schreef op 11 september 2004 @ 11:53:
Ik had Control Centre ook geinstalleerd, maar die gaf zelfs een blauw scherm, dus ik heb hem er weer af gekicked. Daarna geen problemen meer gehad. En ja, ik heb een 9700 pro en net framework 1.1.
Trouwens de omegadrivers werken uitstekend hier, genoeg in te stellen voor mij.
Kijk eens even of je firewall het bestand cli.exe wel toegenag geeft om op i-net te geraken...

Sorry deze optie was eigenlijk bedoeld voor een voorgaand post...verkeerd ge-qoute

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 17:32 ]

Pagina: 1