ik zit momenteel met een probleempje.
Heb een tijdje UT 2004 gespeeld, en alles werkte perfect.
Sinds een maandje ofzo speel ik veel RTCW ET en heb daarom geen UT meer gespeeld.
Gisteren wilde ik UT weer opstarten maar kreeg meteen een melding dat mijn cd-key niet geldig was en dat ik UT 2004 opnieuw moest instaleren
Maar omdat ik eigenlijk ook online wilde spelen tegen een maat van mij die UT2003 heeft hed ik die gister dus geinstalleerd en UT2004 verwijderd.
Maar als ik nu UT2003 opstart knalt ie er na ongeveer 10-15 seconden weer uit.
Maakt niet uit in welk menu ofzo ik zit.
Dan valt UT uit en zit ik terug in windows
Heb gister al de drivers van mijn grafische kaart verwijderd en de nieuwste geinstalleerd maar nog steeds hetzelfde probleem.
Specs:
- Windows XP home
- AMD 2400+
- ATI Radeon 9700 PRO
- Catalyst 4.8 driver.
UT 2003 heeft op dit systeem dus vorig jaar wel goed gedraait en nooit problemen mee gehad.
Weet iemand wat er hier aan de hand is?
Heb een tijdje UT 2004 gespeeld, en alles werkte perfect.
Sinds een maandje ofzo speel ik veel RTCW ET en heb daarom geen UT meer gespeeld.
Gisteren wilde ik UT weer opstarten maar kreeg meteen een melding dat mijn cd-key niet geldig was en dat ik UT 2004 opnieuw moest instaleren
Maar omdat ik eigenlijk ook online wilde spelen tegen een maat van mij die UT2003 heeft hed ik die gister dus geinstalleerd en UT2004 verwijderd.
Maar als ik nu UT2003 opstart knalt ie er na ongeveer 10-15 seconden weer uit.
Maakt niet uit in welk menu ofzo ik zit.
Dan valt UT uit en zit ik terug in windows
Heb gister al de drivers van mijn grafische kaart verwijderd en de nieuwste geinstalleerd maar nog steeds hetzelfde probleem.
Specs:
- Windows XP home
- AMD 2400+
- ATI Radeon 9700 PRO
- Catalyst 4.8 driver.
UT 2003 heeft op dit systeem dus vorig jaar wel goed gedraait en nooit problemen mee gehad.
Weet iemand wat er hier aan de hand is?
Still King