Toon posts:

Geintegreerde computer in beeldscherm

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bestaan er TFT schermen met in plaats van een lege voet een totale pc erin ?
En bestaan er schermen met al een geintegreerde videocamera erin ?

2 kleine vraagjes die ik moet weten...

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
1: ja check apple website maar eens

2: Weet ik niet, ik neem aan dat je een webcam gedoelt, waarschijnlijk zal er wel zoiets zijn als je ff goed zoekt met google.

3: Ik vind je topicstart wel heel erg slecht, initiatief om zelf te zoeken is er volgens mij ook niet......

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Heb je zelf al gezocht? Wat moet precies in de voet komen enzovoort. Doe eerst even zelf wat meer onderzoek. Je hebt wel de Apple met een pc in de voet van het scherm. Dus zoek even verder hier kunnen we verders ook niks mee.

Self reflection is the school of wisdom

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

ja, er is een ding dat heet "LCD PC" is dus gewoon een LCD scherm met pc er in. Valt weinig aan te upgraden. Helaas weet ik niet waar je het kan kopen.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:07

lier

MikroTik nerd

1. ja
2. ja

Promedion (o.a.)

Eerst het probleem, dan de oplossing

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-08 11:04

empy

Rijdt rondjes

heb je uberhaupt wel gezocht via de search of met google? :z
Je heb wel een IBM die zoiets heeft, alles in de monitor gepropt, had me pa op z`n werk staan >:)

Verwijderd

Topicstarter
Oke.. ik hoopte dus even een kort antwoord... maar inderdaad wel een korte OP.
Het gaat erom dat ik graag een computer wil hebben waarmee ik video conferencing kan doen.

Ik wil dus graag niks anders dan een TFT scherm waar alles inzit, letterlijk. Dus de hele computer in de voet gemaakt. En de camera geintegreerd in het scherm.
Het enigste wat aan kabels eraan moet zijn keyboard, muis, stroom en een UTP kabeltje.

Hopelijk is dit iets duidelijker. Ik weet hier geen enkele term of iets voor, en zoeken naar TFT, computer ed. levert teveel bomen in het bos op.
Ik zal eens de Appel website doorkijken.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 03:46

Mentalist

[avdD]

De Toshiba equium 2000 is zoiets, ik weet niet of Toshiba daar nog opvolgers van heeft (zelf zoeken dus :z).

[ Voor 28% gewijzigd door Mentalist op 10-09-2004 14:20 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02:19

Wimo.

Shake and Bake!

Sony heeft ze ook .. meerdere type's

Verwijderd

Ik heb beroepshalve ooit wel eens aan Zo'n Medion mogen sleuten...op zich grappig spul, maar je moet er niet meer mee doen dan internette en Office-en...Leuk voor op de Balie van een bedrijfje...maar voor thuis.... Als er wat mee is, dan moet je 4 weken w88 voordat weer 'bedrijfsklaar' is... :X

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zoekertje dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.