Ik heb een probleem bij een groot domain. Dit domain bestaat uit een kleine 30 dc's verspreid over 25 locaties. bij 1 lokatie is de ad verwijderd omdat de frs niet helemaal lekker liep, na de demote is de machine weer direct gepromoveerd. Helaas is dit te snel gedaan en nu staat de "sysvol" (domain system volume) van deze dc in de lostandfound container. De replicatie lukt nu absoluut niet meer, maar ik kan nergens info vinden wat te doen in zo'n geval (meestal zie je alleen "echte" objecten zoals users of comps in lostandfound).
De twee acties die ik kan uitvoeren is move of delete, maar waarheen te moven!
De meldingen die ik had zijn beschreven in kb 329860 en deze actie is uitgevoerd. De replication error is nu wel verdwenen, maar de dnsrecords (srv) krijgen we een access denied bij herstarten netlogon.
iemand met een oplossing?
anders wordt van deze server AD weer verwijderd aan het eind van de dag, AD volledig opgeschonen en weer promoten...
De twee acties die ik kan uitvoeren is move of delete, maar waarheen te moven!
De meldingen die ik had zijn beschreven in kb 329860 en deze actie is uitgevoerd. De replication error is nu wel verdwenen, maar de dnsrecords (srv) krijgen we een access denied bij herstarten netlogon.
iemand met een oplossing?
anders wordt van deze server AD weer verwijderd aan het eind van de dag, AD volledig opgeschonen en weer promoten...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 13:53 ]