Upload via IIS niet hoger dan 20kb!

Pagina: 1
Acties:

• Kleinebehuizing.nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-01-2025

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Topicstarter
Ik zit via een router aan een internetabbo wat mij als het er op aankomt zo'n 80 Kb/s upload kan bieden, en wat ik ook wel degelijk haal als ik ergens op een server iets kwijt wil of een test doe via speedtest.nl. (demon Express 8Mbit/1Mbit)

Nu deel ik wat shit via IIS van winXP prof. en als iemand iets van mij download (en ik dus upload ) dan trekt hij het bij 20 kb/s op slot. waar zit dat hem in godsnaam in? ik kan niets vinden bij instellingen van IIS.

Ik heb op de router (waarbij ik port 80 dus geforward heb naar mijn PC) enkel ingesteld, maar kan daar verder ook niets vinden wat het tegen zou kunnen houden.
Wat zie ik over het hoofd?

Het kan altijd beter of meer..

• De Bij
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
ligt de limitatie niet bij diegen wie probeerd te downloaden van je? of heb je een bandwith proggie geinstallerd op die machine die het zou kunnen tegenhouden?

In IIS zit zover ik weet namelijk geen loadbalancing/datalimiter optie.

check mijn webshop!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
en voorzover ik weet zit er ook geen datalimiter op!
maar geen net limiter geinstalleerd ofzo??
of heb je toevallig nie een p2p progje op een andere pc int netwerk die je upload wegvreet
naar mijn weten wil vooral bittorent heel veel upload wegnemen

www.degroot-it.nl

• vivo53280
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2019
vaag idd.

probeer eens poort 80 udp in je router te openen voor die machine

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:31
misschien offtopic of beschouwd als Flame (wat dus _niet_ de bedoeling is)

heb je dit probleem ook bij Apache? Dan weet je gelijk of het aan die vriend van je licht (die 20KBps haalt), aan Demon, aan je router, etc. :)

(overigens.. Demon 2/1 user hier, met Apache webserver word 97KBps gehaald :Y))

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hmm, dan mag jij mij vertellen met welk modem, want zowel die Alcatel als Zyxel meuk halen niet (eerder rond de 85 KB/s) de volledige upstream snelheid.

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:31
DrayTek Vigor 2600 Annex B met 2.5.4 firmware :Y)

• vivo53280
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2019
ik heb een alcatel 510 (v4) 4 poorts met nieuwste firmware (www.speedtouch.nl) en die gaat gewoon tot 1024 kilobit (107 kb/s is max gehaald) (8/1, concepts.nl)
Pagina: 1