Toon posts:

Stereo (onboard )

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen

ik heb een vraagje waar ik al een tijdje mee zit, ik heb vorige week de logitech Z640 gekocht en nu dacht ik dat je daar ook een 5.1 geluidskaart bij nodig hebt.

Maar vandaag hoorde ik dat je de andere 2 poorten kunt omzetten naar uitgangen voor 5.1 iemand enig idee hoe je dat doet?

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Welke poorten? Wat bedoel je met je topictitel?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel hoe je een 5.1 kunt onboard kunt aansluiten

• PJKs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 11:07

PJKs

Young, Free and Single

Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 13:07:
Hey mensen

ik heb een vraagje waar ik al een tijdje mee zit, ik heb vorige week de logitech Z640 gekocht en nu dacht ik dat je daar ook een 5.1 geluidskaart bij nodig hebt.

Maar vandaag hoorde ik dat je de andere 2 poorten kunt omzetten naar uitgangen voor 5.1 iemand enig idee hoe je dat doet?
Er zijn moederborden waar je de line-in en de mic-in aansluiting als extra uitgangen kunt gebruiken. Dan kom je dus in totaal op 6 kanalen. Uiteraard zijn ze dan niet meer als input te gebruiken.

Zie handleiding/software die bij je moederbord zat.

[ Voor 6% gewijzigd door PJKs op 10-09-2004 13:14 ]

ja, graag!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

PJK schreef op 10 september 2004 @ 13:13:
[...]

Er zijn moederborden waar je de line-in en de mic-in aansluiting als extra uitgangen kunt gebruiken. Dan kom je dus in totaal op 6 kanalen. Uiteraard zijn ze dan niet meer als input te gebruiken.

Zie handleiding/software die bij je moederbord zat.
^^^ Met stom ;)

De huidige mobo's hebben vrijwel allemaal een 5.1 geluidskaart onboard. Dus idd kwestie van in je boekje kijken en de goede drivers voor je geluidskaart installeren :)

Edit: Misschien is het wel handig als je hier even neerzet welk type mobo je hebt :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door The Eagle op 10-09-2004 13:26 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-07 10:12
Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 13:11:
ik bedoel hoe je een 5.1 kunt onboard kunt aansluiten
Duidelijke zin :?
Als je nou ook ff vertelt welk bordje je hebt.. en heb je de handleiding toevallig al eens gelezen?

Verwijderd

Lees de handleiding van je Asus A7V8X-MX eens en zet je bordje in 6 channel mode :)

In ieder geval voldoet dit topic op geen enkele wijze aan de richtlijnen. Zo mist er bijvoorbeeld behoorlijk wat info over je hardware en wat je zelf al hebt geprobeert om het probleem op te lossen.
Zie ook de forumFaq voor wat wij verwachten op het forum :)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 13:44 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.