[dualscreen] geforce fx5200 wil alleen in clone mode draaien

Pagina: 1
Acties:

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-08 17:47
Ik heb op m'n stage de mogelijkheid gekregen om dual monitor te werken, top natuurlijk, alleen werkt het voor geen meter..

De kaart is er een uit de gf4 series, dus hij zou met de DVI en VGA op een dual monitor basis kunnen werken, maar helaas kom ik niet verder dan een gecloned beeld.

NView herkent geen 2e monitor..

Op de DVI zit een verloop naar VGA, de nieuwste drivers zijn geinstalleerd, het systeem draait XP sp1, ik heb google en de faq en de search gebruikt (en ben wel meerdere malen tegen gekomen dat het werkt, maar niemand vertelt erbij hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen) en er is niks op de tvout aangesloten..

Iemand een oplossing hiervoor?

[ Voor 4% gewijzigd door bakakaizoku op 10-09-2004 12:43 ]

rm -rf ~/.signature

• rcarter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-04-2025
Ik werk hier ook met een fx5200 met 2 17inch lcd's.
Ik heb mn display gespanned, werkt perfect.

Maarrre euhm hoe krijg je het voor elkaar om een clone te krijgen als ie geen 2de monitor herkent.

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-08 17:47
nja, het boeit niet zoveel meer, voor mij althans aangezien ze ook nog wel ergens een radeon hadden liggen die het wel doet :)

rm -rf ~/.signature

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 18:05

PcDealer

HP ftw \o/

Monitor aansluiten en dan pc/laptop aan doen/resetten.

[ Voor 10% gewijzigd door PcDealer op 10-09-2004 14:05 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• vingerfrits
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Hij moet het normaal wel doen. Anders gewoon de drivers uninstallen. En dan opnieuw installeren terwijl je beide monitoren hebt aangesloten en aan hebt staan. Als het goed is moet hij ze nu allebei vinden. :o BTW. een een fx5200 is geen geforce 4 maar 1 uit de FX serie (nieuwer dus) maar ongeveer gelijk aan de gf4 mx440 |:(

Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT