[Bordspel]Da Vinci Code

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heb voor m'n verjaardag dit spel gekregen:

Da Vinci Code
Afbeeldingslocatie: http://www.davincicode.nl/pic/davinci_splash.jpg

Echt een heel leuk spel, wat je erg vlot kunt spelen.
Er is zeker een geluksfactor aanwezig, maar naar mate het spel vordert verminderd dat aanzienlijk.

Linkje naar een review als je op het plaatje klikt*
* onderaan die pagina staan links naar andere reviews

[ Voor 9% gewijzigd door Exocet op 10-09-2004 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Ik heb hem in de winkel gezien, genomieerd voor speelgoed van het jaar 2004 (je kunt stemmen op speelgoedvanhetjaar.nl als je daar behoefte aan hebt), maar nog niet gekocht...

wat zijn de spelregels ong. , want zag alleen een soort rummikub achtig tafereel op de doos en de beschrijving is ook al zo vaag "raad de code van je tegenstander" ...ja dat zie ik, maar hoe is dan de bedoeling?

edit:
heb linkje gevolgd en speluitleg gelezen, is wel veel duidelijker zo :P misschien haal ik hem nog een keertje binnenkort (geloof dat de V&D hem nu met korting heeft tijdens prijzencircus...)

P.S. Spel heeft volgens mij niks met boek te maken, zelfs niet met Da Vinci geloof ik. Dat vind ik wel een minpunt, beetje meesurfen op dat succes zonder ook maar te proberne een link te leggen..

[ Voor 36% gewijzigd door RealCato op 10-09-2004 12:24 ]

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
In hoeverre lijkt dit op het boek, eigenlijk? :?

edit:
Zo te zien, bijna niet?

[ Voor 28% gewijzigd door anandus op 10-09-2004 12:20 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
anandus schreef op 10 september 2004 @ 12:20:
In hoeverre lijkt dit op het boek, eigenlijk? :?

edit:
Zo te zien, bijna niet?
Volgens mij is de titel van het spel afgeleid van het feit dat Da Vinci nogal dol was op geheimschrift enzo, oftwel code kraken.

edit: van de website van het spel:
Leonardo stond bekend om het gebruik van Geheime tekens en codes in zijn schilderijen, uitvindingen en aantekeningen.

Ben jij in staat de code van je tegenstander te kraken?

[ Voor 32% gewijzigd door Exocet op 10-09-2004 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Mijn zus is bijna jarig, en ze heeft net het boek "The Da Vinci Code" gelezen. Daar was ze helemaal weg van. Hoe groot is de kans dat ze dit ook leuk vindt? En wat kost het ongeveer?

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Hazuki schreef op 10 september 2004 @ 12:50:
Mijn zus is bijna jarig, en ze heeft net het boek "The Da Vinci Code" gelezen. Daar was ze helemaal weg van. Hoe groot is de kans dat ze dit ook leuk vindt? En wat kost het ongeveer?
zie m'n vorige post, het heeft niet echt met het boek te maken.
Spelletje kost zo'n 13euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-10 19:58
Heel leuk dat je je ervaringen etc. probeert te delen met andere users over dit spel. Echter voldoet je topicstart niet aan de eisen. Neem Spielerij - Games & Discussies FAQ nog eens goed door en probeer het daarna eventueel nog eens :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.