Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 21:16

Radeon

Today is a good day to die

Topicstarter
Ik heb TomTom 3 op me PDA geinstalleerd, alles werkt bijna naar behoren maar als ik een route heb geplanned zet die elke keer de begeleiding uit. en als ik die weer aanzet gooit die die route eruit, heb al gekeken of die de geluidsbestanden niet had, maar die staan er gewoon, en in het setup menutje van tomtom al ook getest en daar hoorde je hem ook gewoon links af en recht af zeggen.

Kan iemand mij helpen?

It's never easy.....

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 09:32
Wat voor PDA heb je? Heb je de laatste updates erop gezet ook?

• Radeon

Radeon

Topicstarter
Shit ik wist dat ik iets was vergeten bij me post te zetten.

Ik heb de update van TomTom 3 gedaan hij is nu versie 3.0.3

En me PDA is een Yakumo PDA Delta 300.

[ Voor 5% gewijzigd door Radeon op 10-09-2004 12:32 ]

It's never easy.....

Verwijderd

Je moet de stem in het intern geheugen zetten en niet op de SD/ MMC kaart. De kaarten kunnen wel op de SD/ MMC kaart.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 12:37 ]

• bladebla
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:30

bladebla

<Piéééép>

offtopic:
Je Yakumo is toch dat model met inklapbare GPS net zoals de MIO digiwalker? Bevalt hij? En mag ik vragen waar je hem hebt gekocht?

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60

• Radeon

Radeon

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 12:36:
Je moet de stem in het intern geheugen zetten en niet op de SD/ MMC kaart. De kaarten kunnen wel op de SD/ MMC kaart.
`

De stemmen staan in het intern geheugen (my device, program files, navigator) er staat ook nog een directory (my device, TomTom) en daarstaan geen eluidsbestanden, en de kaarten heb ik op de SD staan.

@bladbla,

Nee sorry dit is een versie met een losse GPS ontvanger.

[ Voor 9% gewijzigd door Radeon op 10-09-2004 13:07 ]

It's never easy.....

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-11 16:09

DoctorV64

Cosmopoliet

De meest voor de hand liggende oplossing is, om in je navigator menu even te kijken of je Turn Sound on ziet staan ? druk er dan effe op, want je geluid staat nu namelijk uit.
Het klopt dat je dan in het de mapmenu bij file-> properties-> voice instructions het geluid kan testen. Maar in TOMTOM staat het geluid namelijk uit.

Je moet dus in je navigatormenu het knopje turn sound off zien met een rode kruis erdoor, maar niet erop drukken.

(Het is simpeler dan ik volgens mij schrijf 8)7 )

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• Radeon

Radeon

Topicstarter
DoctorV64 schreef op 10 september 2004 @ 15:39:
De meest voor de hand liggende oplossing is, om in je navigator menu even te kijken of je Turn Sound on ziet staan ? druk er dan effe op, want je geluid staat nu namelijk uit.
Het klopt dat je dan in het de mapmenu bij file-> properties-> voice instructions het geluid kan testen. Maar in TOMTOM staat het geluid namelijk uit.

Je moet dus in je navigatormenu het knopje turn sound off zien met een rode kruis erdoor, maar niet erop drukken.

(Het is simpeler dan ik volgens mij schrijf 8)7 )
Geluid aan staat aan, maar elke keer als ik een route erin zet , gaat de stem begeleiding uit, en als ik deze dan weer activeer gaat de route weg en percies andersom ook. heel vreemd dus. nu heb ik al een paar keer TomTom opnieuw geinstalled en ook al andere stemmen maar het wil niet.

btw als ik tomtom eraf haalt en weer opnieuw installeerd vraagt die niet om te registeren kan dat betekenen dat er nog wat opstaat?

It's never easy.....

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Bij de algemene instellingen van je pda moet je even geluid voor applicaties aanzetten, ik heb zo ook pas voor iemand anders het probleem verholpen.

• Radeon

Radeon

Topicstarter
D-Jay schreef op 11 september 2004 @ 02:15:
Bij de algemene instellingen van je pda moet je even geluid voor applicaties aanzetten, ik heb zo ook pas voor iemand anders het probleem verholpen.
Die staan goed, ik heb even TomTom 2 geleend en op me PDA gezet als test, en die doet het wel goed. Echt heel vreemd.

It's never easy.....

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Werkt een reïnstall van TT3 ook niet dan ? Je kunt ook proberen de stemmen opnieuw te installeren, of andere stemmen van de TT website. Of misschien even kijken met de verkenner of je geluidfiles wel in de TT map staan.

• Radeon

Radeon

Topicstarter
D-Jay schreef op 13 september 2004 @ 22:55:
Werkt een reïnstall van TT3 ook niet dan ? Je kunt ook proberen de stemmen opnieuw te installeren, of andere stemmen van de TT website. Of misschien even kijken met de verkenner of je geluidfiles wel in de TT map staan.
Reinstall ik heb ik al 10x gedaan, heb alle nederlandse en engelse stemmen er al opgehad. De stemmen staan in de directory "My Device/Program Files/Navigator"

It's never easy.....

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 15:01

BaRF

bijna kerst

bladebla schreef op 10 september 2004 @ 12:43:
offtopic:
Je Yakumo is toch dat model met inklapbare GPS net zoals de MIO digiwalker? Bevalt hij? En mag ik vragen waar je hem hebt gekocht?
offtopic:
ik heb hem ook, wel die met inklapbare ontvanger, en hij is super :) vooral dat je hem ook lopend en op de fiets kunt gebruiken! En lekker snel. Gekocht via inkoop @ werk

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

offtopic:
mn collega had hem via direqt.nl voor 306 pleuri (incl. BTW!!!) zit er ook gelijk over te twijfelen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Roeligan op 17-09-2004 13:54 ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Radeon

Radeon

Topicstarter
Na een paar weken klote lukt het me nog niet om tomtom3 goed werkend te krijgen met de vocale begeleiding.

Ik heb wat foto's gemaakt van de verschillende schermen misschien dat iemand kan helpen dat die het probleem zie.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/m.denheijer/tweakers/1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/m.denheijer/tweakers/2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/m.denheijer/tweakers/3.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/m.denheijer/tweakers/4.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/m.denheijer/tweakers/5.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/m.denheijer/tweakers/6.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/m.denheijer/tweakers/7.JPG

It's never easy.....

• RefleXion
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 21:33
Ik heb zelf ook een PDA met TomTom 3. Probeer anders eens een andere voice te installeren. (Dan vervangt hij zelf alle geluidsbestanden).

• Radeon

Radeon

Topicstarter
Dat heb ik gedaan. no suc6

It's never easy.....

• RefleXion
En als je bij dat derde plaatje op test drukt. Hoor je dan wel iets of ook niet?

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:08
RefleXion schreef op 29 september 2004 @ 00:56:
En als je bij dat derde plaatje op test drukt. Hoor je dan wel iets of ook niet?
hirogene schreef op 10 september 2004 @ 11:52:
[...]

en in het setup menutje van tomtom al ook getest en daar hoorde je hem ook gewoon links af en recht af zeggen.

[...]
@ts: kun je misschien proberen je gps-driver op "Tomtom Navigator GPS" te zetten met "Serial Cable on COM1:"? Dan kun je het ook even met route-demonstratie proberen en weet je zeker dat het niet aan je gps-hardware ligt.

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

• Radeon

Radeon

Topicstarter
[quote]nescafe schreef op 29 september 2004 @ 00:59:
[...]

[...]

TomTom 3 doet het nu gewoon. ik ben zelf heel erg DOM geweest. de kruisen
zijn dus als je het geluid wil aanzetten.

Hirogene zit nu in een hoekje zich te diep te schamen. |:( |:( :X

ps,
Als een mod dit lees kan dit topic gesloten worden.

It's never easy.....

• RefleXion
Oke dan...

Mooi dat het weer werkt :P

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:08
ouwe-topic-schoppert :)

maar ik snap 't nog steeds niet.. "de kruisen zijn dus als je het geluid wil aanzetten" ???
in je screenshot is je speaker wel actief, zo is te zien in de bovenste balk
kruisen == checkboxes / aanvinkhokjes?

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Pagina: 1