PC hangt na standby windows xp.

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• hydex
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 10:57
Ik heb sinds 1 week een heel vaag probleem. Als de windows op standby gaat dan hangt mijn hele pc. Zelfs het menu van de monitor werkt niet meer. Als ik op de reset knop van mijn kast druk start mijn pc niet op en krijg ik 3 korte piepjes te horen. Pas nadat ik de pc van het stroom afhaal en weer aanzet doet hij het weer. In 1e instantie heb ik windows xp opnieuw geinstalleerd (want ik kreeg ook al dat windows in veiligmodus ging wegens een apparaat probleem) Dit probleem heb ik tot op heden niet meer gehad, wel dus het bovengenoemde probleem.

Wie weet waaraan dit kan liggen en hoe ik het systeem kan testen ?

Verwijderd

Dat is idd vreemd, misschien moet je eens kijken in de handleiding van je moederbord, daar staat misschien in wat die 3 korte beepjes betekenen.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

En wat zijn de volledige specs van je PC? Wat heb je qua hardware allemaal wel niet uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem? Dat zien we helaas niet in je topic terug. Dit is derhalve niet de manier om een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te starten. Neem in het vervolg de "Let op" tekst bovenaan in de [New Topic] door eer je een topic post. In dit subforum had je daarin kunnen lezen dat je voor zo'n topic eerst de startpost van het PMG Beleid zou moeten doornemen hoe het wél moet :)

Dit topic is gesloten.