[BUDGET CAM] YAMADA POWERSHOT 7600

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 22:26
KAN EEN MODJE EVEN MIJN TOPIC TITEL AANPASSEN? HET MOET POWERCAM ZIJN IPV POWERSHOT :D

Ik was aan het surfen voor een leuke budget digicam en kwam op de site van mycom terecht. Daar wordt de YAMADA POWERCAM 7600 aangeboden voor €169,00. Ik heb het internet afgezocht naar reviews en ervaringen, maar er is bijna niks over te vinden. Ik heb een ervaring gevonden en die persoon was er erg over te spreken. Zijn er wellicht mensen die deze cam ook hebben of wellicht hebben getest?. Het lijkt mij een leuke cam voor "de standaard" foto's.

De specs:

Afbeeldingslocatie: http://www.mycom.nl/f2/images/products/70981mcl.jpg

Merk Yamada
Type PowerCam 7600
Resolutie 4,24 megapixel
Optische zoom 4x
Digitale zoom 3x
Geheugen 16 MB
Geheugentype Secure Digital
Interface USB 2.0

[ Voor 7% gewijzigd door renzo4000 op 10-09-2004 11:29 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-01 04:06
Ik heb er over nagedacht om deze camera te kopen voor mijn vriendin maar uiteindelijk ben ik toch gegaan voor een Canon A75. Ik hou nooit zo van budget merken als trust etc...

Maar ik ook wil nu toch wel weten wat dit ding allemaal kan.

• Mercarra
  • Laatst online: 06-02 20:03
Volgens mij kan je veel beter de canon powershot a60 nog proberen te vinden. In de pricewatch staat deze nog wel vermeld. Deze camera is van een gerenomeerd merk, er is veel over te vinden op internet. Bij de Yamada die jij hebt gevonden is het maar de vraag of de kwaliteit in orde is.

Canon PS A60 in Pricewatch Deze cam is zo'n E160,-.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

• renzo4000
  • Laatst online: 06-02 22:26
Dit is een qoute uit een review van gebruiker die de 3MP variant heeft:

Hi Again

The camera was despatched on the 9th and arrived today 10th the place is in Essex and im in east yorkshire so for the £1 delivery thats great [ Royal Mail ].
As for the camera its smaller than i expected so poeple may not like the optical viewfinder . [ bit small ]
The screen on the back seems as good as any ive seen before . [ cant try out in the sun as its raining here again.
The buttons are not too close together and are fine. t he menu system is easy did not have to read the book for that.

It comes with the cable for tv out [ dont remember seeing that mentioned online.
And does have a dc in socket [ the smallest ive ever seen.
It seems to work to low light levels without the flash and still get a usable picture and is better than you see on the screen before pressing the button.
The software is called Roxio mgi Photosuite 5 se and videowave 1.6 le for 98/me/2000/xp.

The manual is in several lang/ engish is the first.
The video does allow the zoom [ optical ] to be set but only before pressing the shutter button then it locks [ why ? ] no digital option on video.
It also has a built in speaker so you can just abouts hear the sound [ only if in doors or in the park ]
The video looks very smooth .[ impressed ]
The photos look fine to me [ every bit as good as a mates kodak ] he will be sick when he see it and how much it cost.
The lens does have an auto lens cover when powered down .
And the flash is small but very bright and works better than i would have expected.

Cant find anything that is not upto standard very impressed here.The case seems to be made as good as any [ battery flap is well made and the camera feels solid.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• breinonline
  • Laatst online: 13:58

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik werk zelf in een winkel waar we hem ook hebben (zelfde leverancier :)) en ik heb de camera getest. Voor dit geld vind ik het een hele leuke camera. Verwacht geen topkwaliteit, maar voor webfoto's, mpeg4 filmpjes en af en toe een 10×15 afdruk maken moet hij prima voldoen. Ruisniveau is acceptabel. Verder is de kleur wat apart: groen met zilver. En dat staat zeker niet lelijk.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

renzo4000, lees voortaan graag even Fotografie Policy voordat je een topic opent. Over budget camera's staat dit namelijk:
Vragen over Aldi/Medion/Trust/e.d. 'budget' cams: deze komen regelmatig voor, helaas. Het zijn vaak 5 of 6 MP-digicams (interpolated pixels) met een zwakke lens en beperkte kwaliteit/houdbaarheid. Dergelijke digicams zijn 'leuk speelgoed' maar niet serieus te nemen als echte camera. Neem dus de tijd om je te oriënteren op camera's van echte cameramerken die al jaren in het vak zitten. Je betaalt wat meer, maar je krijgt veel meer . Het mag duidelijk zijn dat dergelijke topics hier in Fotografie niet serieus worden genomen en zullen dan ook gesloten worden.
Vandaar dat deze ook dicht gaat :)

Ohja, de volgende keer mag je topictitel zonder CAPS, dat komt namelijk zo schreeuwerig over ;)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.