KAN EEN MODJE EVEN MIJN TOPIC TITEL AANPASSEN? HET MOET POWERCAM ZIJN IPV POWERSHOT 
Ik was aan het surfen voor een leuke budget digicam en kwam op de site van mycom terecht. Daar wordt de YAMADA POWERCAM 7600 aangeboden voor €169,00. Ik heb het internet afgezocht naar reviews en ervaringen, maar er is bijna niks over te vinden. Ik heb een ervaring gevonden en die persoon was er erg over te spreken. Zijn er wellicht mensen die deze cam ook hebben of wellicht hebben getest?. Het lijkt mij een leuke cam voor "de standaard" foto's.
De specs:

Merk Yamada
Type PowerCam 7600
Resolutie 4,24 megapixel
Optische zoom 4x
Digitale zoom 3x
Geheugen 16 MB
Geheugentype Secure Digital
Interface USB 2.0
Ik was aan het surfen voor een leuke budget digicam en kwam op de site van mycom terecht. Daar wordt de YAMADA POWERCAM 7600 aangeboden voor €169,00. Ik heb het internet afgezocht naar reviews en ervaringen, maar er is bijna niks over te vinden. Ik heb een ervaring gevonden en die persoon was er erg over te spreken. Zijn er wellicht mensen die deze cam ook hebben of wellicht hebben getest?. Het lijkt mij een leuke cam voor "de standaard" foto's.
De specs:

Merk Yamada
Type PowerCam 7600
Resolutie 4,24 megapixel
Optische zoom 4x
Digitale zoom 3x
Geheugen 16 MB
Geheugentype Secure Digital
Interface USB 2.0
[ Voor 7% gewijzigd door renzo4000 op 10-09-2004 11:29 ]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W