hardware update mailer

Pagina: 1
Acties:

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 15:43
ik wou graag even wat commentaar daarover kwijt. Als ik deze link volg http://www.tweakers.net/meuktracker.dsp?Action=Mailer
en daar mijn produkt zoek en die toevoeg zegtie dat ik niet ingelogd bent of dat mijn password niet goed is, terwijl dat helemaal niet zo is.
Het kan natuurlijk zo zijn dat ik de verkeerde link gebruik (stom van mij dan |:( ). Maar zowieso vind ik het niet "produkt" op jullie website niet echt duidelijk, je kan niet bij je profile op een link klikken zodat je een overzicht krijgt ofzo, waarbij je ziet wat je er al allemaal hebt staan, en wat je dus nog moet toevoegen. En dat terwijl als ik zo'n update mailtje krijg (ik heb ooit 1 produkt kunnen toevoegen.) vind ik dat HEEEL handig :) :) :)
Zou u of jullie wat meer uitleg kunnen geven. :)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:00

GaMeOvEr

Is een hork.

Je moet hiervoor bij Lieve Adjes zijn.

Aannames zijn fataal.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:47

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De meuktracker wordt nog wel een keer afgemaakt als ik daar tijd voor heb. Helaas ben ik de laatste tijd meer bezig met het fixen van kleine bugjes waardoor de belangrijke (zoals de product/oc survey en verbeteringen aan het mod systeem) dingen moeten wachten.
en daar mijn produkt zoek en die toevoeg zegtie dat ik niet ingelogd bent of dat mijn password niet goed is, terwijl dat helemaal niet zo is.
Dan zou ik maar eens proberen om opnieuw in te loggen. Bij mij werkt het selecteren en deselecteren van producten wel goed.

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 15:43
ok ik zal het ff proberen :)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

:)