Toon posts:

[JAVA Webserver] BEA 6.1 SP5 crashed spontaan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met nogal een erg irritant probleem.
Het intranet van mijn werk draait op een BEA 6.1 SP5 webserver (Win2000 SP4 bak in een 2003 AD domein).
Zodra er via \\servername\c$\subdir files naar de server worden gekopieerd (hoeft niet eens naar de folder waar de files van de site instaan te zijn) crashed de webserver service. Dit gebeurd ook wanneer er remote de eventlog word uitgelezen.

Wanneer ik met een remote control programma de server overneem en dan vanaf het netwerk files naar de server toe trek gaat het wel goed.
Ook uploaden via FTP naar deze server werkt probleemloos.

In de logs van de webserver staat niks, die houd gewoon op dat moment op met loggen. En in de eventlog staat niks meer dan "the service terminated unexpected". Daarna is dat ding wel weer handmatig op te starten en werkt 't gewoon weer.

Ik ben al bezig een BEA 8 server op te zetten en de site daarop te krijgen ([rml][ JAVA] Default Webapp - Weblogic[/rml]) maar dat wil nog niet echt vlotten.

Wie zou mij een oorzaak kunnen aanwijzen?

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 13:46

ATS

Op welke manier is dit een programmeer of webscript vraag?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:04

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

* gorgi_19 ziet er idd geen programmeervraag in, eerder een configureervraag. :)

>> Software Algemeen

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
Dacht omdat dat ding helemaal op JAVA draaid dat ie in dat forum hoorde.
Maar goed, hopelijk weet iemand het hier dan.

Verwijderd

Ik denk dat die in PW meer kans van slagen had, in SA zitten neit zo veel Java programmeurs als in PW.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Een Java programmeur is dan ook niet relevant voor de vraag, of er moet een wel erg brak stukje zelf zijn geprogrammeerd. Ik neem even aan dat WebLogic niet op z'n bek gaat door een brak geprogrammeerde servlet ;)

Of er in SA ervaringsdeskundigen (ik heb het al drie jaar niet meer aangeraakt) rondlopen is een tweede :X

Maar goed, laten we hopen dat er iemand met ervaruing er mee langs komt. Al ben ik het helaas met Wilke hieronder eens :)

[ Voor 16% gewijzigd door F_J_K op 10-09-2004 14:18 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:47
Een programmeervraag is het zeker niet, maar waar vind je een oplossing voor zoiets specifieks? Ik geef je uberhaupt op GoT weinig kans, helaas, of er moet net toevallig iemand zijn die hetzelfde heeft gehad.

Hoe dan ook, is dit niet meer een vraag voor de supportafdeling van BEA? Omdat 't zo specifiek lijkt te zijn...

[ Voor 3% gewijzigd door Wilke op 10-09-2004 14:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wilke schreef op 10 september 2004 @ 14:09:
Een programmeervraag is het zeker niet, maar waar vind je een oplossing voor zoiets specifieks? Ik geef je uberhaupt op GoT weinig kans, helaas, of er moet net toevallig iemand zijn die hetzelfde heeft gehad.

Hoe dan ook, is dit niet meer een vraag voor de supportafdeling van BEA? Omdat 't zo specifiek lijkt te zijn...
Dat eerste had ik een beetje op gehoopt.
Zo'n call kost namelijk nogal wat. Maar denk toch dat er weinig anders op zit.
Maar denk dat ik toch nog even wacht tot die BEA 8 test online is en wel/niet werkt.
Pagina: 1