[Outlook 2000] Aan veld automatisch bijvullen

Pagina: 1
Acties:

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:03
Op het moment dat je een aantal e-mails hebt verzonden dan onthoudt Outlook de e-mail adressen waaraan jij een mail hebt verzonden. Als ik bijvoorbeeld wat eerder heb verzonden aan Piet Jansen en Piet Pietersen en ik typ Piet in het aan veld van een bericht dan zie ik deze 2 mail adressen automatisch verschijnen en kan ik er een vanuit kiezen die dan automatisch wordt ingevuld. Ik neem aan dat iedereen dat kent.

Nou heb ik echter een collega waar dit op de een of andere manier niet bij werkt. Ik heb alle opties in Outlook bekeken en het lijkt alsof alles hetzelfde ingesteld staat. Mij persoonlijk leek de optie 'namen voorstellen bij het invullen van de velden Aan, CC en BCC' dit te doen en anders de optie 'Automatisch namen controleren'. Deze twee vinkjes zijn echter allebei gewoon aangevinkt, maar het werkt echter niet.

Schijnbaar is dit geen standaard probleem, want ik kan er verder ook weinig over vinden in de MS KB of op tweakers (of het ligt aan mijn zoekcriteria)

Heeft iemand van jullie enig idee waar ik verder nog kan kijken of hoe dit is op te lossen?

[ Voor 3% gewijzigd door Masch op 10-09-2004 10:47 ]

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• De Bij
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik heb het ook op een pc op mijn werk gehad, heb me helemaal suf gezocht en niet gevonden. uiteindelijk was een her-installatie de enige mogelijkheid/oplossing :?

als iemand hier een makkelijkere oplossing voor heeft hoor ik hem ook graag ;)

check mijn webshop!

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-08 11:05

Coolhva

Dr. Zero Trust

kijk eens bij services welk adresboek eerst in gezocht wordt.
Ik denk dat het daar mee te maken heeft.