Toon posts:

[EXCH2003] Ontvangt geen e-mail*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal ik heb een windows 2003 server en een exchange 2003 server staan
nou heb ik volgens mij alles goed staan aan instellingen. maar ik kan nu wel email verzenden maar nog niet ontvangen. iemand een idee. alles is welkom
groetjes mij

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-08 21:00

Arno

PF5A

Voor mail ontvangen moet je ook wel je DNS instellen :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:23

m0nk

16-09-2003 15.15

check je mx records, en zorg dat poort 25 openstaat :) succes!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:28
Hoi, welkom op GoT :)

Lees eerst de FAQ eens. Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en dan vooral Voordat je een topic opent

Verder wordt er van je verwacht dat je aangeeft wat je zoal geprobeerd hebt. Ook zou het erg handig zijn als je in je topicstart wat meer informatie geeft. Dit is heel erg summier.

[ Voor 18% gewijzigd door SysRq op 10-09-2004 10:38 ]

-

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:08
The80best, vertel ons eerst even waarom jij denkt dat alles goed staat. Is alles goed ingesteld aan de smtp server's en is je dns ook ok?

Met deze topic start kunnen wij vrij weinig, en aangezien we geen glazen bol hebben :) Dus hierbij het verzoek om iets meer te vermelden in je start posting. Ik zal je topic even verplaatsen naar "Software Algemeen", daar horen exchange vragen thuis. En een kleine titel edit.

Verwijderd

Topicstarter
leon1e schreef op 10 september 2004 @ 10:37:
The80best, vertel ons eerst even waarom jij denkt dat alles goed staat. Is alles goed ingesteld aan de smtp server's en is je dns ook ok?

Met deze topic start kunnen wij vrij weinig, en aangezien we geen glazen bol hebben :) Dus hierbij het verzoek om iets meer te vermelden in je start posting. Ik zal je topic even verplaatsen naar "Software Algemeen", daar horen exchange vragen thuis. En een kleine titel edit.
jemmig ok ok ff wachten ik ben nieuw hier enzo
ok komtie dan he

ok zelf denk dat het aan de connector ligt
heb bij internal mail smtp connector een default virtual server gemaakt en ook ff de wizard gebruikt. internet mail wizard maar t wil nog net ff niet lukken
en als ik via een ander @emailadres.xx stuur krijg ik t volgende terug

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.

YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.

Delivery to the following recipients has been delayed.

als ik dan exchange system manager op connectors en dan rechtermuis op de internet mail smtp xxx properties aanklikt
en dan bij tabblad adress space daar staat mijn domein naam
type adress cost
smtp mijndomein 1

bij connected routing groeps heb ik niks staan stond wel wat maar dat werkte niet
ook tabblad delivery ristrictions heb ik ook niks geadd wel geprobeerd maar werkte toen ook niet

dus ik weet dat het aan de route ligt van internet naar mijn email server maar ik kom er ff niet uit waaraan.

op me 2003 server staat alles goed bijna 100% zeker dns en ook me email server heeft een vast ip enz enz

dus ja hebben jullie hier wat aan

groetjes mij

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 11:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
m0nk schreef op 10 september 2004 @ 10:35:
check je mx records, en zorg dat poort 25 openstaat :) succes!
echt heel stom op me firewall stond poort 25 dicht dom van mij he
alles stond dus goed

hoe zon klein dingetje je 2 DAGEN kan bezig houden.

groetjes mij
Pagina: 1