Toon posts:

help:

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pc gekocht alles werkte maar nu wil ik xp prof erop zetten heb duz alles geformateerd en nu kan hij me hdd ( wdc S-ata ) niet vinden.

Sys specs:

AMD 2800
ASUS A7N8X-E
Wester digital 80 gb hdd serial ata

Verwijderd

Topicstarter
ik heb helemaal geen verstand ervan snap niks van die andere topics... an imeand het makelijk uitleggen? :(

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:15
Winxp setup starten, dan als er onderaan staat dat je moet op F6 drukken om extra drivers te laden, moet je dat doet en dan diskette/cd met de drivers van je S-ATA controller plaatsen.
Dat zou je probleem moeten oplossen.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-05 07:21
Zorgen dat je een driver krijgt, die je kunt laden tijdens de install van Windows (op het moment dat er Press F6... onderin beeld staat..

Verder is deze vraag al zo vaak voorbij gekomen.

Verwijderd

Topicstarter
en waar vind i die drivers?

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:24

Daniel

Kapitein NCC-1701
Dude...lees eens wat er op je scherm staat ofzo :X

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:01
In je vorige topic: installeren windows xp kan hdd niet vinden/ staat duidelijk uitgelegt waarom dat topic gesloten is. Helaas open je nu een topic die nog slechter aan de regels voldoet dan de vorige, met nog minder informatie.

Die drivers staan meestal bij je moederbord fabrikant, ga daar eerst eens zoeken :) Een klein beetje eigen inzet kan geen kwaad :). Denk je er bij de volgende topics aan dat deze een beetje aan de regels uit de faq voldoet, en lees ook vooral de linkjes in het vorige topic door.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.