[@home] Geld wordt nie afgeboekt??

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:10
Hallo,

ik had een vraagje?

Volgende is het geval

Bij een kamaraad van mij wordt geen geld van @home d.m.v automatische incasso
van zijn bank gehaald.

Terwijl hij dat wel heeft aangegeven... nu heeft hij dus al bijna een half jaar internet maar er is nog steeds niks van zijn rekening.

Wat moet hij daar nu mee?

wat nu als hij belt ? moet hij dan alles in 1 keer betalen?

dat kan hij nooit ophoesten...

dus wat kan hij nu het beste doen ? 8)7

Bedankt

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 23:10
wat dacht je van contact opnemen met @home , had hij ook al eerder kunnen doen :)

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Verwijderd

D3LTA schreef op 10 september 2004 @ 10:12:
Hallo,

ik had een vraagje?

Volgende is het geval

Bij een kamaraad van mij wordt geen geld van @home d.m.v automatische incasso
van zijn bank gehaald.

Terwijl hij dat wel heeft aangegeven... nu heeft hij dus al bijna een half jaar internet maar er is nog steeds niks van zijn rekening.

Wat moet hij daar nu mee?

wat nu als hij belt ? moet hij dan alles in 1 keer betalen?

dat kan hij nooit ophoesten...

dus wat kan hij nu het beste doen ? 8)7

Bedankt
contact opnemen want reken maar dat hij het moet ophoesten als ze er achter komen. (maar niet in een keer lijkt me....)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:30

André

Analytics dude

Stom dat hij dat niet kan ophoesten, hij wist dat hij het moest betalen. Dus bellen en dan kun je betalen, en dat kun je beter nu doen dan dat je later een naheffing krijgt.

• DAS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-05 09:23

DAS

ja idd, lijkt me wel zo handig anders komt ie dus kennelijk wel in de proiblemen als hij t niet in een keer kan ophoesten.

misschien heeft ie wel geluk gehad en het bankrekening nummer van zn ouders ingevuld en hebben die niet eens gemerkt dat t afgeschreven is B)

anywayz ik zou toch ff belletje maken, en heeft ie wel facturen op zijn primaire email adres gekregen? zo nee, dan word t weer stukje vreemder.

kek

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-04 09:25

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Jah idd erg stom dat hij niet het geld wat hij zou moeten betalen achter de hand heeft gehouden.

Want als @home nu alles in 1x vorderd, staan ze volledig in hun recht.
Ik zou contact opnemen voordat er een jaar overheen gaat en hij in 1x een jaar moet betalen (wat hij dan natuurlijk ook niet kan ophoesten 8)7 )

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

• Moffin
  • Laatst online: 02-03 23:10
Ik denk als je aangeeft dat het er nog niet is afgeschreven dat er wel een regeling met @home valt te regel doormiddel van op een paar maanden het te betalen bedrag af te betalen. Als je wacht op een aanmaling denk dat je meer problemen krijgt

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

• DAS

DAS

Moffin schreef op 10 september 2004 @ 10:18:
Ik denk als je aangeeft dat het er nog niet is afgeschreven dat er wel een regeling met @home valt te regel doormiddel van op een paar maanden het te betalen bedrag af te betalen. Als je wacht op een aanmaling denk dat je meer problemen krijgt
idd, als je een aanmaning krijgt word een regeling treffen al een stuk moeilijker,
als je zelf belt en er is idd niet betaald/geincasseerd dan valt er wel wat te regelen.
zou niet te lang wachtten met contact openemen. (8>

kek

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:30

André

Analytics dude

Met @home een regeling treffen? Ik denk dat je dan aan het verkeerde adres bent :/

• Iblies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02-2023
Heeft hij toevallig misschien niet het verkeerde rekeningnummer doorgegeven. Of maakte hij misschien gebruik van het pakker, 3 maanden op proef voor 35 euro.

Verwijderd

Sommige automatische incasso's worden ook gestopt als er 1x vanwege niet genoeg geld op de rekening niet afgeboekt kan worden.

Verder is het slim om in dit soort gevallen het geld ff apart te zetten iedere maand, want eens komt het moment dat je moet betalen.

• DAS

DAS

André schreef op 10 september 2004 @ 10:25:
Met @home een regeling treffen? Ik denk dat je dan aan het verkeerde adres bent :/
Dat kan wel degelijk als je het maar niet op de laatste dag laat aankomen dus als jij daar problemen mee hebt gehad heb je het zelf waarschijnlijk veroorzaakt.

ik zou gewoon bellen we kunne er hier wel over discussieren maar @home heeft de feiten in handen.

dus pak die telefoon en vraag het aan die mensen ;)

kek

Verwijderd

Wij zijn hier net van @Home. Ik stel voor dat je belt/mailt/schrijft :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.