Toon posts:

Nieuwe opleiding naar MBO

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik ben nu bezig met 1e jaar mbo ict beheer waar ik nog 4 jaar mee bezig ben,
daarna wil ik toch proberen naar HBO te gaan. Er zijn er zoveel en gelukkig met wat bijles (wiskunde, natuurkunde) kan je er zo komen, maar nu kijk ik op internet en er zijn echt tig van opleidingen :| .
Alles lijkt me evenleuk maar waar heb je de meeste kans van dat je aan de bak kan gelijk? en wat ook nog even leuk verdiend?
Ik vraag dit omdat, ik nog niet echt verstand heb van al die opleidingen en de teksten die ze erbij schrijven zijn allemaal evenleuk.
Misschien denken jullie....Beetje vroeg? maar dan kan ik alvast kijken of ik bijlessen moet nemen.
Het is natuurlijk niet zo dat ik jullie vraag van welke opleiding MOET ik doen maar ik vroeg me af waaar jullie goede ervaringen van hebben/hadden.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:32

nexhil

BAM!

Nieuwe opleiding naar MBO

met zulke fouten zou ik nog even op het MBO blijven

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-05 09:07
Ik zou gewoon lekker naar Opendagen gaan van het HBO, En ik zou niet voor het hoogste salaris gaan maar voor wat jou het leukst lijkt. Ik heb nu ook Medewerker Beheer ICT en Beheer ICT achter de rug, en in die opleiding kom je er vanzelf achter wat je leuk vind / ligt.

en je hebt iig nog 4 jaar om te kiezen ;]

[ Voor 1% gewijzigd door BalusC op 10-09-2004 09:52 . Reden: typofix op verzoek 8)7 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Waarom plaats je dit in Webdesign & Graphics :? 8)7

Probeer het later eens op Stuffis Generalis, wanneer je er toegang toe hebt en op een fatsoenlijke wijze een topicstart kan opstellen. Het lijkt atm teveel op handje-vasthouden. Als je geen geduld hebt om een nuttige bijdrage te leveren aan GoT en te wachten op SG-toegang, kijk dan rond op het forum van www.scholieren.com ofzo :)

Dit topic is gesloten.